Întrebare fară răspuns

Reincarcare eșuată Orange PrePay

As vrea sa stiu daca am primit reincarcare eșuată si ce ar trebui sa fac

moise.adrian15
moise.adrian15

moise.adrian15

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
moise.adrian15
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Dacă nu s-a realizat încărcarea, te sfătuiesc să iei legătura prin Chat Djingo sau la 300 cu un operator Orange de la Serviciu clienți, care te poate ajuta.
Mai există topicuri pe aceeași temă, cum ar fi cel de aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2461800-reincarcare-prepay-online-nerealizata-experiente-similare
Sau aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2455401-rezolvat-probleme-tehnice-reincarcare-prepay
Pot fi și probleme tehnice și trebuie neapărat să iei legătura cu ei.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Reincarcare facuta din aplicatia My Orange?

Fix acum o saptamana, cam in perioada asta, am avut aceeasi problema. Daca te uiti pe ultimul thread oferit de Vio, o sa vezi si raspunsul pe care l-am primit.

Intre timp, ce pot sa-ti recomand este sa mai incerci, eventual maine. Sau, daca ai posibilitatea, sa faci incarcarea in alt fel. Din aplicatia bancii emitente a cardului (daca are posibilitatea asta), din My Orange, versiunea de PC, sau intr-un Orange Shop.

@moise.adrian15, ai reușit până la urmă să reîncarci? Din aplicație sau de pe PC? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Hello,

In caz ca mai trece cineva prin topic-ul asta, problema pare sa fie in momentul in care se foloseste un card deja adaugat pe cont, si incarcarea se face din aplicatia de mobil. Acelasi card poate fi folosit fara problema in varianta de PC, dar in aplicatie, o sa dea eroare. Atat in varianta de Android cat si iOS a aplicatiei My Orange.

Sugestii/workaround-uri la problema asta:
1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.
2. folositi interfata de PC a My Orange-ului.

Regret Radule că experimentezi pe pielea ta, dar îmi amintești de momentele când procedam similar, fără regrete. Gata. Acum cunoscând "marfa", nici măcar pinata nu mă convinge să încarc din aplicație. Prefer varianta desktop, mai ales că încărcările mele sunt între 0- 4€.... deci fără bonificații.

Aplicația trebuie schimbată INTEGRAL. Peticită cu updateuri nu va schimba utilizarea, siguranța și grămada de erori. Dar suntem prea mici pentru interese atât de mari.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!