Întrebare fară răspuns

De ce sunt neserioși cei de la orange

Sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata cu referinta 158040776.Va multumim.Serviciul Clienti Orange...
Și am tot așteptat sa ma sune..
Am făcut o schimbare de abonament..
Am luat ceva cu roaming și mi-au spus cei de la Orange ca dacă revin mai repede de 14 zile pot reveni la abonamentul anterior după prima factura.. Și de fapt nu e asa m-au păcălit si nu s-a modificat nimic.. În mesajul de mai sus e primit de la ei, și nu am primit nici 1 apel.. Pai am sa le mai plătesc factura când îmi vad eu ceafa! CEI MAI NESERIOȘI, ȘI CEMAI MAI INCOMPETENȚI.. NU RECOMAND ORANGE LA NIMENI.. ÎMI PARE RĂU CĂ AM PLECAT DE LA DIGI!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@FlorinV, îmi pare rău pentru situația ta și că ești așa de supărat. Îți înțeleg nemulțumirea.
Dar dacă ai depus o sesizare la noi, cu siguranță colegii noștri se ocupă de problema ta și te vor contacta. Am verificat numărul acestei sesizări și, într-adevăr, ea este în curs de analiză și verificare la Serviciul Clienți.
Te așteptăm să revii în Comunitate și să să ne spui cum s-a rezolvat.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!