Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Portare partial reusita din reteaua Vodafone in Yoxo

Buna ziua.Acum cateva zile zile am portat un nr. de telefon ,cartela prepay, din reteaua Vodafone in Yoxo.A fost acceptata cererea de portare de catre Vodafone iar in data de 09.09. am primit email din partea Yoxo mesajul standard nr. tau a fost activat pe Yoxo iar nr. provizoriu alocat anterior nu mai este valabil.Acum incepe partea interesanta. Pentru apeluri voce se poate apela si primi apeluri pe nr. portat iar pt. smm se trimit aparand la destinatar nr. temporar.Problema se manifesta doar cand trimiti sms in alte retele, in reteaua Orange nexitand probleme.Alta chestie interesanta simul cu nr. Vodafone a ramas activ pe partea cu sms mai precis daca trimiti sms pe nr. portat apare pe telefonul cu cartela vodafone.Mai simplu am un sim Yoxo cu un nr. pt apeluri voce si un nr. pt. sms.Am trimis destule mesje pt. a solutiona problema si nu s-a rezolvat nimic.Fel de fel de solutii setari, tel nu este compatibil etc.Nu este cazul de setari sau tel compatibil .Si cireasa de pe tort nici roamingul nu functioneaza avand abonamentul de 39 lei.A mai intampinat cineva aceasta situatie?Care ar fi solutia?Eu cred ca este o problema de la portarea nr. de telefon

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Îmi pare rău pentru situația ta.
Poți trimite un email la serviciul.clienti@orange.ro și sper să rezolvi ceva acolo!
Baftă!

Salut, blackhjk!
Verificăm situația ta cu colegii noștri de la departamentul tehnic și avem nevoie de mai multe informații. Spune-ne, te rog, ce model de telefon ai și dacă ai verificat setările pentru SMS să fie corecte (numărul centrului de mesaje și să ai setat ca număr primar numărul de yoxo pentru primire SMS).
Mulțumim și așteptăm răspunsul tău.

Buna ziua.Cu ajutorul unuia dintre moderatori problema a fost rezolvata.Pentru partea cu sms telefonul,samsung galaxy s8+, a fost resetat la setarile de fabrica,iar problema a disparut.Cumva ceva era schimbat in setari ,nr.centralei sms era Ok si celelate pareau a fi inregula singura solutie factory reset.Pentru partea de roaming problema a fost inteleasa gresit de catre mine avand in vedere faptul ca am avut doar abonamente nefiind atent la optiunea minute internationale sau roaming.Mai precis pentru apeluri internationale ,cand te afli in tara iti trebuiesc minute internationale iar roaming-ul il folosesti cand te afli pe teritoriul altei tari.Chiar daca am abonamentul de 100GB nu am activata optiunea minute internationale.
Multumesc celor care m-au sprijinit.Am constatat un feedback foarte prompt pe pagina comunitatii fata de modalitatea de contact din aplicatie sau facebook.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!