Întrebare fară răspuns

Se dau tepe si in 2021?

Am facut un abonament pe 24 luni pachet love internet+tv,toate bune si frumoase dansul ce trebuia sa imi incheie contractul mi-a specificat clar ca voi plati 10 ron in primul an si 40 ron in al doilea an,surprins l-am intrebat constant de pret la fel ,10 ron in primul an,40 in al doilea an.astept prima luna de facturare 20 ron ,sun la ei ,reusesc intr-un final sa dau de dansul imi spune ca am platit in avans si incepand cu luna urmatoare voi plati normal 10 ron,astept urmatoarea luna de facturare 40 ron de plata,sun la ei imi raspunde altcineva si imi spune ca asa e in contract,dar eu la telefon cand am facut contractul am vorbit alta treaba.si acum nu mai pot sa dau de domnul ce mi-a incheiat contractul

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Depinde ce ai în contract! Dacă în contract ai 2 euro/lună în primul an și 8 euro/lună în al doilea an, atunci le poți trimite o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro. Dacă scrie altceva, trebuia să refuzi în cele 14 zile, în care aveai acest drept. De aceea este bine să fim întotdeauna atenți ce semnăm sau ne dăm acordul!
Te sfătuiesc totuși să depui o sesizare la adresa de email de pe care ți-am scris-o mai sus și să le explici cum ți s-a promis ceva și s-a făcut altceva! Dacă știi, le poți da și numele persoanei respective. Sper să se rezolve în favoarea ta!
Baftă!

  • Pe viitor va sfatuiesc pe toti sa NU mai incheiati contracte prin telefon - cele mai multe reclamatii care apar pe comunitate sunt datorita contractelor incheiate prin telefon .
  • ori va deplasati intr-un sediu Orange ori online din contul tau de Orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!