anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme portare de la Telekom pe Yoxo

Cipike
Junior
Portare de la Telekom pe Yoxo, am primit sim apoi email ca Telekom refuza portarea. Telekom spune ca nu au refuzat portarea. Ce fac?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Excelent. De aici, dupa 30 de zile incearcă trecerea la yoxo. Nu ar mai trebui sa fie probleme. Asigură-te că nu ai nici un număr asociat la contul yoxo asociat adresei de email din yoxo. Altfel, vei fi nevoit sa-ți faci alt cont yoxo cu alta adresă de email.

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

DanielaH
Moderator
@Cipike, îmi pare rău pentru situația ta. I-am rugat pe colegii noștri să verifice numărul tău să vedem ce s-a întâmplat. P.S. Am acoperit noi numerele de telefon din atașamentele postate de tine pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice în Comunitate.

Cipike
Junior
Mulțumesc. Aștept atunci. Pot folosi atunci și ul de la Yoxo?

DanielaH
Moderator
@Cipike, pentru că este vorba de o situație punctuală și implică date personale și confidențiale, ți-am răspuns în mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Recomandarea colegilor mei este să refaci cererea de portare conform informațiilor din e-mail. Te așteptăm să revii cu vești bune când tot procesul va fi finalizat. SIM-ul primit îl poți păstra pentru cazul în care va fi nevoie de o schimbare de SIM sau ... ca amintire 🙂

Cipike
Junior
Am înțeles trebuie sa refac cerea de portare. Dar nu spune nimeni practic ce sa fac, în ce mod. Asa ca am anulat abonamentul din Yoxo și aștept ca aplicația sa ma lase sa reiau procesul

DanielaH
Moderator
Dacă datele nu au fost completate corect în cererea de portare și portarea a fost respinsă, încearcă să-ți creezi un alt cont Yoxo, cu altă adresă de e-mail, și să reiei procesul.

Cipike
Junior
A doua încercare cu același rezultat: cerea de portare a fost respinsa de Telekom. Mii de draci!

FLo1
#StarMember
@Cipike: Există posibilitatea să fie cam ”dificil” pentru Orange. Dacă vrei în paradisul Orange, încearcă portarea pe un prepay Orange, iar ulterior la Yoxo. Poate va fi cu noroc. Consider că dacă nu ține de Telekom, iar Orange încă așteaptă după tine.... cineva la mijloc a plasat o gogoașă desumflată.

Cipike
Junior
In 10 min am portat numarul pe o cartela prepay .Ms

FLo1
#StarMember
@Cipike: Mă bucur că ți-a folosit sfatul meu. Puteai să-ți faci zece conturi de Yoxo și tot la același rezultat ajungeai. O singură adresă era suficient, dar nu direct, pentru că unii ”nu poate”, sau altfel spus ”nu e la fel pentru toți”. Sper să revii în Comunitate cu un topic sau feedback despre procesul trecerii pe Yoxo. Și nu uita să actualizezi soluția acestui topic.

Cipike
Junior
Am portat numarul de la Telekom la cartela Prepay Orange. Sunt curios care va mai fi problema. Anterior am scris la Ancom , care mi-au comunicat ca am ales eu gresit divizia Telekom unde figurez cu numarul. Cu bine si cu bani.

FLo1
#StarMember
@Cipike: Nu vei pierde nimic dacă amâni trecerea de pe prepay orange la yoxo. Cu 7-10 zile inainte de a expira opțiunea activată acum poți demara procesul de trecere la Yoxo. Ar fi pacat de cei 5-6€ plătiți acum la prepay ca să treci direct pe yoxo.... tot pe banii tăi.

Cipike
Junior
Normal ca amân o luna portarea la Yoxo până când expira creditul!. Mulțumesc pentru sfaturi.

Cipike
Junior
Umbla zvonul prin targ ca si a doua oara am gresit portarea datorita unui cod client necorespunzator ceea ce a facut imposibila identificarea mea in baza de clienti a Telekom. Pe bune ?! La cca 6km de mun. Buzau abonament de 10 euro la Voda cu acoperire voce zero absolut, adica dintr-o fraza auzeai cateva cuvinte sau se inchidea automat convorbirea. Despre net 4G nici pomeneala.Dupa doua sesizari am primit inca un euro in plus la abonament, platind 11 euro pentru nimic. Din discutia cu un reprezentant al firmei, caruia i-am prezentat problema mi-a propus sa inchei inca un contract pe doi ani cu 10 euro.. Asa nu, deoarece nu m-a ascultat nimeni de fapt iar despre acoperirea in zona la fel ca la inceput.

FLo1
#StarMember
@Cipike: Ce ”povești” despre ”cod abonat”???? Păi nu ai scris cu mânuța ta că ai trecut la Prepay??? Cineva te ”aburește” în toată această poveste, și nu miroase prea bine fiind cam putred la mijloc.