Întrebare cu răspuns(uri)

În legatura cu portarea si cu factura

Ieri s-a facut portarea si azi primesc un mesaj în care spune ca s-a emis factura în valoare de 45 de lei. De ce??

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Carynna, în momentul în care faci un abonament ți se alocă automat cea mai apropiată dată de facturare. În cazul tău perioada de facturare este din data de 6 a fiecărei luni până în 5 luna următoare, iar factura se emite în data de 7.
Așa cum spunea și FLo1, pe prima factură, cea din 7 sept., vei plăti abonamentul în avans pe perioada 6 sept - 5 oct. Luna viitoare, pe 7 oct., pe factură va apărea contravaloarea abonamentului pentru perioada 6 oct - 5 nov.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Presupun ca ai avut un interval de timp in care serviciile au fost active. Motiv pentru care s-a emis si factura. Ma gandesc ca, probabil, incepand de luna viitoare, nu ar trebui sa mai ai nimic de plata.

Salutare!
Mai știu pe cineva care ieri s-a portat și la câteva ore a primit factura, dar activase și serviciile fixe cu o zi mai înainte. Nu știu dacă este în regulă și sper să se regleze cumva situația!

Bun venit în Comunitate.
Povestea este simplă. Te-ai portat la abonament? Dacă DA, atunci factura reprezintă abonamentul pe acestă lună, deoarece abonamentul se plătește în avans. Dacă ai PREPAY, atunci reprezintă activarea unei opțiuni. Totuși, după valoare, consider că te-ai portat la un abonament de 9 euro, care s-a plătit în avans, ca orice abonament de servicii.

@Carynna, în momentul în care faci un abonament ți se alocă automat cea mai apropiată dată de facturare. În cazul tău perioada de facturare este din data de 6 a fiecărei luni până în 5 luna următoare, iar factura se emite în data de 7.
Așa cum spunea și FLo1, pe prima factură, cea din 7 sept., vei plăti abonamentul în avans pe perioada 6 sept - 5 oct. Luna viitoare, pe 7 oct., pe factură va apărea contravaloarea abonamentului pentru perioada 6 oct - 5 nov.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Carynna, ca sa ma lamuresc si eu (si ceilalti care probabil au inteles acelasi lucru), vorbim de o portare la /de la un alt operator sau migrare de la prepaid la abonament sau invers?

Poti sa ne dai ceva mai multe detalii?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!