Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Abonament refuzat

Salut,
In data de 1-SEP am fost contactat de un reprezentant Orange pentru a imi face o noua oferta de abonament (atunci pe 1-SEP aveam Fun 12 si mi s-a prezentat abonamentul Fun 10).
Am cerut aceasta noua oferta Fun 10 pe email, de unde de altfel puteam sa o accept sau sa o refuz.
Mi s-a comunicat telefonic cum ca daca refuz oferta voi fi contactat de un reprezentant Orange pentru a-mi face o noua oferta.
Tot in data de 1-SEP am refuzat aceasta noua oferta (dand click pe linkul din email) - asteptand sa fiu sunat de Orange.
In schimb azi 6-SEP am primit SMS cum ca mi s-a activat abonamentul Fun 10 pe care l-am refuzat pe 1-SEP.
In conlcuzie faceti de asa natura si sunati-ma asa cum ati spus de altfel!!
Nu mai activati abonamentul ... cand de fapt eu dau Refuz oferta!.
La ce ati mai pus link de Refuz oferta daca de fapt nu se intampla asa??
Astept sa ma sunati!
Sau macar raspundeti la telefon!!

raudan
raudan

raudan

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
raudan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, raudan, și bun venit în Comunitate!
Pentru că situația ta implică analiza punctuală a contului și avem nevoie de numărul de telefon pentru verificare, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim

Am primit 2 SMSuri de la ServClienti: unul ieri in care mi se spune cum ca voi fi sunat de catre un consultant Orange in 1 zi lucratoare.
Si altu azi: in care mi se spune ca se cauta solutia potrivita ... bla bla bla...

Nu inteleg ce anume trebuie sa fac ca sa ma bagati in seama!!??!!

Orange'u mi-a activat abonamentul pe care eu l-am refuzat. Nu eu!

Sunteti efectiv sub orice critica!

Unde vreti sa mai postez (forumuri, bloguri si altele) ca sa ma sunati odata???

raudan
raudan

raudan

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
raudan

@raudan, îți înțeleg nemulțumirea și îmi pare rău pentru neînțelegerea apărută.
Noi am transmis situația ta colegilor noștri și ei vor face toate verificările necesare pentru remedierea problemei și te vor contacta. Așadar îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.

sunteti plin de texte!
voi ati facut gafa sa-mi activati un abonament pe care nu l-am vrut - am dat Refuz oferta
ca acuma sa ma luati ca ma contactati dar de fapt nu ma mai contactati!
sunteti penibili! efectiv penibili!!!

raudan
raudan

raudan

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
raudan

Gata! S-a rezolvat
In sfarsit am gasit pe cineva (mai exact o colega care a fost draguta cu mine) si m-a apelat si am si lamurit ce era de lamurit vis-a-vis de abonamentul respectiv.
Finally
In the end
Thanks G

raudan
raudan

raudan

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
raudan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!