Întrebare fară răspuns

Probleme cu date mobile la revenirea in tara

De când am revenit în tara am probleme cu datele mobile. Imi apare sus la telefon 4G+ dar pe rețelele sociale nu merg deloc.
Cine a mai pățit asa aștept sa ma ajute.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Incearca sa treci telefonul pe 3G, pentru test. Eventual mai da-i o reintrare in retea. Net-ul nu ar trebui sa mearga doar in anumite situatii. Nu iti merge mail-ul si browser-ul, dar aplicatiile de Social Media nu. Nu ar trebui sa aiba nicio legatura. Iti merg sau nu-ti merg. Eventual poti incerca o reinstalare a aplicatiei care nu-ti merge. Sau un login din browser.

Nu mi-e foarte clar in ce sens "nu merg" retelele sociale. Ar ajuta daca ai da cateva detalii aici, eventual screenshot, ceva. Dar oricum, poti incerca sa te loghezi din browser, daca aplicatia nu functioneaza. Si in ultima instanta, poti incerca si reinstalarea aplicatiei. Nu vad de ce nu ar functiona, dar ma indoiesc ca e o problema de la operator.

Mai avem un thread similar aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2752715-reintoarcerea-tara-activa-datele-mobile. Doar ca nu avem si un raspuns clar. Deci, posibil sa trebuiasca sa iei legatura cu cei de la Relatii Clienti, in caz ca nimic din ce am scris mai sus nu te ajuta.

Un restart poate să ajute. Dacă nu, fă o verificare a SIM-ului într-un alt telefon. Iar la telefon asigură-te că se selectează "Orange RO" automat, și asociaz-o încă o dată. Poți și printr-o selectare și revenire din "mod avion".

Orange are probleme cu 4g.Bineinteles ca la relatii cu clienții nu rezolvi nimic,din moment ce nici măcar nu recunosc ca exista o problema.Daca este sim prepay nu exista soluție ci doar roagă-te sa fie rețea în zona ta(degaba te raportezi la harta lor de acoperire).La abonament ai semnal mai bun d'aia și plătești mai mult. Dar asta nu este o lege.
D 1 an le tot prezint situații unde nu au semnal,iar ei le rezolva cu;nu e de la noi".Am schimbat tel de 3 ori pt asta.
In România mergem pe legea"Doamne ajuta".

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!