Întrebare fară răspuns

probleme conectare domeniu.ro

Buna dimineata,
Intampin urmatoarea problema: nu primesc si nu pot sa transmit e-mail-uri de pe contul asociat unui domeniu .ro. Mesajul returnat este fie ``trimitere mesaj esuata datorita pierderii conexiunii cu serverul``, fie ``connection to server... timed out``. Pe IOS clientul de mail ramane intr-un continuu ``syncing``.
Conditii tehnice: internet mobil Orange prin router Huawei B311 / hotspot de pe telefonul mobil (tot Orange), client de email Mozilla Thunderbird / Outlook / WindowsMail pe Windows 10, respectiv BlueMail pe IOS.
Uneori, restartarea routerului a rezolvat situatia. De o saptamana insa, situatia este dezastruoasa, nu pot primi si transmite mesaje e-mail.
Precizez ca am acces la internet general, fara probleme. Aplicatiile de media streaming ruleaza fara intarzieri.
Saptamana aceasta am schimbat inclusiv hostingul contului de email, incercand sa remediez problema. Situatia este aceeasi, din pacate, indiferent daca accesez mailul de pe mobil, de pe dektop sau de pe laptop
Am verificat cu Serviciul Clienti Orange setarile conturilor de email, porturile sunt corect definite si nu se incadreaza in categoria celor blocate de Orange pe considerente de risc.
Are cineva idee ce mai poate fi facut?
Multumesc,
Dan

Arx
Arx

Arx

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Arx
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Dacă configurezi un cont de gmail sau Yahoo pe aplicația nativă, Android sau în cazul tău IOS, funcționează? Această problemă am avut-o acu ceva timp pe mobil, pur și simplu nu vroia să plece mailul, indiferent ce setări făceam la telefon. Cred că este o problemă și de la aplicația nativă, ca și acolo sunt ceva incompatibilități.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Din ce descrii in mesajul tau, si daca nu se reproduce cu alte conturi (gen Gmail, Yahoo, Hotmail etc), imi pare o problema de server cu contul respectiv de .ro. Initial as fi zis sa verifici porturile, dar daca ai zis ca ai verificat deja si e totul ok acolo...nu prea am idee.


Ce ai mai putea sa incerci, este eventual testat pe alta retea. Si in caz ca nu ai incercat de pe date mobile, incearca eventual si de pe date mobile intai. As fi zis eventual incercat cu un wifi de la un alt provider, sau un wifi public (parolat). In felul asta putem sa vedem daca are vreo legatura cu Orange sau nu. La o prima vedere, as zice ca nu. Dar trebuie confirmat. Eventual, daca ai o cartela de la un alt operator intr-un telefon, ai putea face acel telefon hotspot, si incerci sa te conectezi de pe laptop, sau telefon, la acea retea.

Si din moment ce nu merge nici pe desktop, nici pe laptop, nici pe mobil, ma gandesc ca nu prea are cum sa fie o problema de firewall sau ceva. Adica e clar ca aplicatia aia nu poate sa comunice cu serverul. Ca atare, da timeout. Ar trebui vazut daca serverul in general raspunde. Daca dai un ping pe domeniu, se intoarce ceva? Sau tot timeout?

Nu, nu se reproduce cu niciun alt cont. Am incercat si de pe date mobile (BlueMail-ul pe IOS), o perioada functiona ok. Atunci am inceput sa folosesc mobilul ca hotspot. A tinut figura, dar nu mult timp...
Firewall-ul l-am tot dezactivat, dar fara sa modifice in vreun fel situatia.
Am apelat la serviciul clienti al firmei de hosting. Ce mi se parea inreresant, de fiecare data primeam raspunsul ``aici totul este in regula`` si de fiecare data incepea sa isi revina si la mine, doar ca pentru max cateva ore - o zi. Dupa care reluam...
Ping-ul pe domeniu se intoarce, pagina web este activa, site-ul este accesabil, doar ca emailul - pauza.
Am ajuns sa citesc mesajele e-mail din interfata CPanel...

Arx
Arx

Arx

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Arx

@Arx: Schimbă-ți hostul. Dacă acesta nu se conformează și nu face posibilul pentru acces/funcționare servicii de email, atunci "fă-ți bagajele" și caută un alt host pentru domeniul tău. Vei vedea că vor fi schimbări în funcționare. Simplu.
PS: Nu plăti serviciile inutil. Dacă nu le face funcționale atunci hostul renunță implicit la contractul cu tine.

Eu sunt de parere ca nu exista coincidente. Daca isi revenea "subit" fara ca tu sa faci nimic pe partea ta...eu zic ca e destul de clar ca ceva se modifica pe partea lor. N-ai cum sa ai rezultat diferit, fara sa se schimbe nimic. E clar ca undeva, ceva s-a modificat. Si daca pe partea ta nu, la Orange nu...concluzia e destul de simpla.

Ca atare, eu zic ca cel mai probabil, problema nu e la Orange, este la firma respectiva. Cum ziceam, se poate testa eventual pe net-ul unui alt ISP, dar...ma indoiesc ca o sa ai alt rezultat. Nu pare o problema de ISP, pare ma degraba o problema de server/hosting, cum zicea si Flo.

Buuuun, am schimbat host-ul, a fost totul ok o zi intreaga, acum incerc sa trimit e-mail-uri si primesc acelasi mesaj:``the connectin to Outgoing server (SMT) was lost in the middle of the transaction. Try again.``
Deci sunt tot acolo, doar cu un host mai scump. In continuare, totul este ok pe partea de navigare internet...
Idei?

l.e. incercarile de a folosi hotspot-ul de pe telefon au dus la acelasi rezultat :(

Arx
Arx

Arx

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Arx

@Arx: Dacă serverul de email ar fi la tine acasă... DA, ai putea acuza că Orange nu face una sau alta și te restricționează. Dar atât timp cât serverul de email este găzduit în altă parte, toată problema este la ei, adică la host.
BTW: Problema apare la trimiterea unui simplu email, calup de zeci de adrese deodată sau atașamente de o anumită dimensiune neacceptată de server? Soluția este la HOST!!!

Am gasit o chestie similara (aceeasi eroare) pe site-ul celor de la Mozilla (Thunderbird).
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1271848

Ei zic ca ar fi o problema cu clientul de mail (cel putin in cazul asta)... Si ca un update la o alta versiune, ar fi rezolvat problema.

De asemenea, ceva interesant si aici (legat de setarile clientului de mail, "use name and password"): http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?f=39&t=16...

Acuma, evident, asta nu raspunde la intrebarea: de ce nu merge pe telefon? Dar nici nu stiu ce sa zic, hai sa le luam pe rand.

@FLo1
Nu inteleg cum s-ar putea mentine aceeasi situatie de pierdere a legaturii cu serverul de email la doua hosturi diferite.
Problema apare la trimiterea unui singur mail, subiect „Test”, fara nimic altceva in corpul mailului, fara attach.

Arx
Arx

Arx

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Arx

@Arx: ”Nu inteleg cum s-ar putea mentine aceeasi situatie de pierdere a legaturii cu serverul de email la doua hosturi diferite.” Tocmai de aceea cei care au responsabilitatea funcționării serverului de email și îți iau banii pentru asta trebuie să știe să-l facă funcțional, iar tu să nu mai ai probleme.
Caz concret de probleme la livrare: Nu doar email-uri de pe un domeniu privat, dar chiar și notificările Comunității Orange NU IUBESC O ADRESĂ DE YAHOO. Nu mă întreba de ce. Cu o adresă de GMAIL.... nu au probleme. Între timp, datorită unor modificări la serverul de email, situația domeniului s-a remediat, a Comunității Orange .... încă ”durreeeeeaaazzzzăăăăă” chiar și astăzi, după luni de zile.

Sunt probleme cu conectarea la email de pe Orange si nu tine de hosting. Merge cand vrea fara nici o interventie din partea hostingului. Am intampinat si eu aceeasi problema, indiferent ca vorbim de internetul fix sau cel mobil, indiferent de hosting, fie el romanesc sau din afara. Ceva pe retea blocheaza aleator portul de email.

@Catalin S
De aceasta m-am convins in ultimele doua zile... Din pacate pentru mine ca utilizator, cei de la Orange fie sunt depasiti fie nu ii intereseaza sa rezolve problema. In cadrul a doua discutii cu operatorii Orange, una de cca 30 de minute, alta de cca o ora, cei din dept. Tehnic au incercat diverse abordari, pe care operatorul nu facea decat sa le transmita catre mine. De fiecare data cand le ``demontam`` o idee, apareau cu alta nou-nouta, fara nicio legatura cu cea anterioara.
Spicuiesc: aceasta (faptul ca nu pleaca mailurile) se intampla fiindca folositi portul 25 pe SMTP [nici macar nu se oboseau sa verifice ceea ce debitau, intrucat foloseam alternativ 465 sau 578, stiind ca 25 este blocat pe motive de securitate de Orange]; este o problema a firmei care va asigura gazduirea [am precizat, am schimbat firma de host, platesc de patru ori mai mult si am aceleasi conditii de functionare a mailului - la bunavointa Orange] etc.etc.
O ora si jumatate din viata mea consumata pentru a ajunge, in final, sa pot trimite mailuri.
Nu stiu cat va tine, pana cand sistemele Orange sau angajatii sai o vor lua din nou razna.
@Flo 1
Acum chiar imi permit sa acuz Orange ca este in culpa si, NU, solutia NU era la HOST! Era la Orange!!! De care, btw, ma voi desparti fara urma de regret, daca voi fi din nou in situatia de a mi se bloca activitatea.

Multumesc tuturor care au intervenit pe topic, @arsradu - discutiile de pe cele doua forumuri au fost interesante si mi-au largit orizontul chiar daca nu mi-au solutionat problema.

Arx
Arx

Arx

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Arx

@Arx: Chiar dacă există probabilitatea să nu rezolve problema, încearcă dacă ai posibilitatea, o conexiune "hotspot" printr-un alt operator si convinge-te de rezultat. Dacă problema nu este la HOST, atunci ori nici un operator nu iți va oferi ceea ce dorești (ceea ce mă îndoiesc), fie HOST-ul e superficial în managementul serviciilor oferite.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!