Întrebare cu răspuns(uri)

Garantia produsului cumparat

Caut garantia produsului cumparat

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Bună, Carmen 1979!

Nu ai primit garanția în coletul produsului, pe care l-ai primit prin curier, l-ai ridicat din Shop sau cumpărat de la un magazin Orange?
Dacă nu ai primit așa ceva, poți merge la magazinul fizic de unde ai cumpărat/ridicat produsul sau poți contacta Serviciul Clienți și cere să te redirecționeze către Magazinul online. Vezi că factura poate fi în My Orange (comenzile mele), dacă ai făcut comanda online.
Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună, Carmen 1979!

Nu ai primit garanția în coletul produsului, pe care l-ai primit prin curier, l-ai ridicat din Shop sau cumpărat de la un magazin Orange?
Dacă nu ai primit așa ceva, poți merge la magazinul fizic de unde ai cumpărat/ridicat produsul sau poți contacta Serviciul Clienți și cere să te redirecționeze către Magazinul online. Vezi că factura poate fi în My Orange (comenzile mele), dacă ai făcut comanda online.
Baftă!

Multumesc mult pt raspuns! Am cumparat din magazin fizic si am incercat sa caut prin my orange dar nu am gasit! Am sa merg azi in magazin de unde am luat ! Va multumesc mult

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!