Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare tuturor. O sa trec direct la subiect.
Va felicit întâi de toate pentru faptul ca ati reușit sa implementați eSIM pentru Yoxo și aștept cu nerăbdare sa vad ce noutăți veți mai aduce. Ca urmare a acestui fapt, as vrea sa va ofer feedback-ul meu actualizat, dacă pot sa spun asa, atât din punctul meu de vedere, cât și din ce am vazut pe net ca își doresc clienții de la acest hibrid.
Pe scurt, strategia Orange, la fel ca a oricărei alte companii, este de a atrage și menține clienții pe cât posibil pe baza de abonamente și contracte, asigurând astfel venituri constante și cât de cât mai sigure fata de prepaid.
Punctele-cheie care ar cred eu ca ar diferenția și mai mult oferta Orange de cele prepaid si altele ar fi următoarele :
Răspunsuri
De aceeași părere sunt și eu ca tine, poate înafară de ultimul punct de pe listă, nu mă deranjează așa mult culorile acelea ținând cont că nu este o aplicație care să intri în fiecare zi pe ea, cum ar fi Instagram/Facebook, părerea mea. Gusturile nu se discută.
Și eu sunt de acord cu voi și susțin cu tărie punctele voastre de vedere, chiar dacă nu sunt client yoxo!
@simple_dreams, îți mulțumim foarte mult pentru postare și pentru feedback. Ca de obicei, vom redirecționa topicul către colegii noștri care se ocupa de yoxo.
Așteptăm și alte păreri de la ceilalți membri ai Comunității deținători de abonamente yoxo.
#haisaYOXO :)
Cu plăcere. Vreau ca Orange sa continue pe linia asta de self service și sa fie totul cât mai simplu și automatizat pentru clienți, sa se poată face cât mai multe operațiuni strict digital și rapid.
La ce am scris mai sus as adaugă măcar posibilitatea de a putea apela și serviciul clienți la 300 pentru clienții Yoxo, măcar ca la prepaid, de 3 ori lunar fara cost, întrucât messenger-ul ala lasă de dorit mult... Mai ales ca nu e nici în timp real.
@simple_dreams, perfect punctat. Primul lucru de implementat -number share Apple Watch, smartwatch”
2- restituirea banilor pe netul neconsumat, o oferta care a atras atenția către Yoxo și care a făcut sa fie popular, cred cu tărie ca asta ar aduce și mai mulți clienți, întrucât oamenii ar folosi cât ar avea nevoie pentru a face economie de bani și gradul de recomandare și satisfacție cred ca ar creste.
Abia aștept number share pentru Apple Watch, smartwatch.
Astept si eu 5G si Number Share la acest tip de serviciu
@GAMERNORBI, toți cei care dețin Apple Watch, smartwatch așteaptă number share la Yoxo, nu doar clienții acestui serviciu.
Am uitat inca ceva implementare transfer eSIM via iCloud
Buna ziua! Eu nu inteleg ce este cu nelimitatul pe mobil, valabil la toti operatorii.
Nici macar ca alternativa la netul fix, deoarece sunt atatea smart device-uri in casa fiecaruia, care au nevoie de wifi (pe fix).
Mr. Big: Bun venit în Comunitate. Ce legătură are mesajul tău cu topicul discuției? Ai vreun abonament Yoxo? Dorești / ai internet nelimitat pentru mobil?
Am 1 Yoxo de 19ron.
Am si alte abonamente de la alti operatori.
La o utilizare rationala, standard, medie, poftim, nu depasesc 8GB lunar.
De aici si intrebarea: cui ii foloseste un trafic nelimitat? Am 20GB inclus, am alt abonament cu 80GB inclus...
Poate sunt unii care stau foarte mult pe youtube sau alt streaming, dar tot nu inteleg necesitatea unui trafic de 300-400GB, poftim, daca as da o valoare.
Oricum, la 19ron, cu esim ca numar secundar, pentru mine este acceptabil.
@Mr Big: Unii preferă să utilizeze date mobile chiar și când sunt acasă. Să nu-i uiți pe aceia care din lipsă de fibră sau abonament de date utilizează chiar și pentru calculator (PC / Desktop / Notebook) sau tabletă o conexiune internet asigurată prin Hotspot, sau pentru un AccessPoint intern, pentru utilizare pe cablu acasă. Toate acestea consumă.... fără număr. De aici (probabil) și necesitatea nelimitatului.
Totuși, dacă ai o conexiune fixă, atunci pentru mobil nu ar trebui să ai nevoie de .... nelimitat.
Pai exista deja abonament de net NELIMITAT. Pentru cei care au aceste nevoie speciale pe care le definesti tu mai sus, prin care generalizezi.
Doar ca e 15eur, nu?
Si noi, romanii, vrem nelimitat si cu bani putini.
Deci solutia exista, cu net nelimitat only sau cu abonamente de voce cu net nelimitat.
Asa ca, la abonamentele ieftine, pentru utilizare obisnuita, nu vad relevanta si necesitatea unui net nelimitat.
Ca e nice to have, da, sunt de acord. Dar sa vii cu "feedback" ca ce bine ar fi sa fie nelimitat... de parca cei de la Orange sau alti operatori nu stiu ca oricine ar vrea nelimitat si la un pret derizoriu.
Asadar, ca sa rezum, in afara de bezelele de rigoare, cu reciproca valabila, pe care postarea initiala le aduce, in rest nu sunt argumente reale pentru a discuta macar despre net nelimitat atat timp cat Orange ofera de mult timp acele abonamente pentru cei care au acele nevoi specifice.
L.E.: Daca ar face net nelimitat la Yoxo de 19ron, ar insemna sa scoata din oferta abonamentele care au acum net nelimitat. (Roamingul e alta discutie)
Mr.Big a răspuns
FLo1 a răspuns
Mr.Big a răspuns
FLo1 a răspuns
Mr.Big a răspuns
Johanna a răspuns
GAMERNORBI a răspuns
m.ionel a răspuns
GAMERNORBI a răspuns
m.ionel a răspuns
simple_dreams a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
tomaciprian a răspuns
simple_dreams a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.