Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot activa number share pe Galaxy Watch 4?

Salut! Mi-am facut un abonament orange(Smart 15) special pentru number share. Tocmai ce mi-a ajuns Galaxy Watch 4 44mm LTE astazi si nu pot activa number share. Am incercat o ora si nu reusesc. Telefonul meu este un Galaxy Note 20 Ultra.
Pe site zice ca pot activa number share din My Orange, dar nu am gasit optiunea aceea nicaieri.
Citez de pe pagina: https://www.orange.ro/servicii/number-share/
"Dacă ai un abonament pe persoană fizică, poți administra serviciul Number Share din contul tău My Orange. Aici vei putea suspenda sau dezactiva serviciul, vei putea schimba numele device-ului și multe altele."
Deci?

racape
racape

racape

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
racape

Salut, racape, si multumim pentru sesizare.
Te rugam sa te deconectezi din contul My Orange si apoi sa te reconectezi si sa reiei pasii detaliati pe site.
Multumim si te asteptam sa ne spui daca ai reusit.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 4 din 4

@PaulR7 salut și bine ai venit în Comunitate!
În mod normal la activare este recomandat să folosești pentru un smartwatch Samsung un telefon Samsung ca device principal și apoi poți folosi un alt telefon. Ai încercat așa?
Aici este un topic care te poate ajuta cu această informație: https://comunitate.orange.ro/questions/2925207-number-share-moto-g30-galaxy-watch-4-lte

În ce pas îți apare eroarea atașată? Colegii din shop ți-au spus dacă este serviciul activat?

Bine v-am gasit. Da mi-au spus ca este activ si ca ar trebui sa mai astept ca poate se rezolva de la sine... nu am incercat, intrebarea mea este, daca conectez watch 4 cu un samsung trebuie resetat, si apoi cand doresc sa il conectez inapoi la xiaomi sa il resetez din nou si va funtiona ?
Eroarea apare atunci cand incerc sa adaug abonamentul in aplicatia Galaxy wearable.

PaulR7
PaulR7

PaulR7

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
PaulR7

@PaulR7 încearcă așa cum a făcut și moebius pe acest topic - vezi primele 2 pagini: să activezi serviciul folosind smartwatch Samsung LTE și un telefon Samsung și apoi mută cartela în telefonul pe care vrei să îl folosești.
Aici ai și o explicație mai amplă pentru activare folosind smartwatch Samsung și un telefon brand diferit: https://comunitate.orange.ro/questions/2454993-number-share-samsung-watch-3-iphone-11

Multumesc, voi incerca si voi reveni cu un raspuns daca functioneaza sau nu.

PaulR7
PaulR7

PaulR7

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
PaulR7

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!