Întrebare fară răspuns

Stornare factura

Buna ziua,
Intampin si eu o problema, am cumparat un telefon, mai precis un iphone 11 pro max, de la un baiat care mi-a dat si factura care este de la orange (in original), din pacate am avut probleme cu telefonul si l-am bagat in service si de aici a plecat toata povestea. Bagat in service pe data de 10.08.2021 iar dupa 16 zile primesc mesaj sa ma duc sa ridic terminalul (care nu mai functioneaza deloc) de unde l-am lasat, cand am ajuns mi-au inapoiat terminalul plus un act de stornare sau inlocuire. Am fost informat ca trebuie sa merg in magazinul de unde a fost achizitionat. Am ajuns in magazin si mi se spune ca nu mai au acest terminal pentru a mi-l inlocui si ca stornarea facturii nu se poate face decat celui care este trecut in factura, am vorbit cu cel de la care am luat telefonul si nu poate veni fizic in magazin dar a spus ca este de acord sa vorbeasca telefonic cu ei pentru a rezolva problema, cei din magazin nici nu au vrut sa auda, am cerut un alt telefon in valoarea banilor de pe factura, nici asta nu se poate ...cred ca am sa fac o reclamatie la ANPC. Ce ma sfatuti sa fac ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@CristianZamfira: Tristă experiența, dar se putea întâmpla oricui. Însă dacă ești condiționată de titular atunci acesta ar trebui să comunice celor de la Orange un cont IBAN pentru un virament aferent valorii necesară a fi stornată. Fără implicarea lui nu prea ai sorți de izbândă. Titularul pe bună dreptate e proprietarul inițial, cel puțin asta reiese din documentele oficiale.

1 Legea spune ca orice bun poate fi instrainat , garantia bunului este pe obiect nu pe persoana fizica .
2 Am trimis telefonul in service cu difuzorul nefunctional si ca uneori isi da restart si s-a intors cu display nefunctional (este inlocuit) !!!
3 Deja mi se pare ca se fac niste manevre prin spate pe la service .De ce mai umbli in el daca sti ca nu il poti repara ?(ei se cred acoperiti de fisa de stornare/schimbare)
4 Proprietarul este de acord sa vorbeasca la telefon cu ei , dar nu poate veni in magazin deocamdata!

@CristianZamfira: Clauzele contractuale între două părți sunt recunoscute DOAR de către părțile implicate, nicidecum nu include terțe persoane, mai ales când drepturile și/sau responsabilitățiile uneia dintre părți nu sunt cedate/acceptate printr-un document oficial recunoscut.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!