Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare migrarea de la abonament la Yoxo

Am incercat migrarea de la abonament la Yoxo si cu 3 carduri primesc eroare la plata. Yoxo messenger nu se conecteaza.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@T1367, bun venit în Comunitate!
Poți încerca să faci aceeași operațiune folosind un alt telefon și să ne spui dacă se întâmplă același lucru?
Cardurile presupun că sunt valide și au suficiente resurse, da?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Pentru că vrem să verificăm situația ta cu colegii noștri de la departamentul tehnic și avem nevoie de mai multe detalii, ți-am trimis un e-mail pe adresa cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@T1367, ai reușit să faci migrarea la Yoxo?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Este aceeași eroare "Plata nu a putut fi procesată"?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ai încercat cu mai multe carduri? Dacă ai folosit doar unul te rugăm să mai încerci o dată cu un alt card. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@T1367 , colegii ne-au confirmat că acum ar trebui să fie în regulă. Poți verifica și să revii cu feedback? Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!