anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare inregistrare SIM Yoxo in cont

birouemil84
Începător
Salut,
Am incercat sa activez doua cartele in doua conturi diferite YOXO si imi da mesajul nr. SIM invalid.
Precizez ca la o a treia cartela SIM activarea a reusit din prima.
Multumesc,
3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator
@birouemil84, bine ai venit în Comunitate! Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ne-ar ajuta să ne descrii procesul pe care l-ai urmat pentru activarea cartelelor și în ce pas primești această eroare. Poți atașa și o captură de ecran ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă. Mulțumim.

birouemil84
Începător
Am incercat de mai multe ori sa scanez SIM-ul sa il introduc manual , dar acelasi mesaj

DanielaH
Moderator
@birouemil84, s-a efectuat migrarea la Yoxo? E totul în regulă?