Întrebare fară răspuns

Eroare inregistrare SIM Yoxo in cont

Salut,
Am incercat sa activez doua cartele in doua conturi diferite YOXO si imi da mesajul nr. SIM invalid.
Precizez ca la o a treia cartela SIM activarea a reusit din prima.
Multumesc,

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@birouemil84, bine ai venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ne-ar ajuta să ne descrii procesul pe care l-ai urmat pentru activarea cartelelor și în ce pas primești această eroare. Poți atașa și o captură de ecran ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă.
Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!