Întrebare fară răspuns

A fost lansat eSIM pentru Yoxo - 26.08.2021

De azi eSIM la Yoxo
https://www.yoxo.ro/esim/
Momentan pentru activările noi. Din octombrie și pentru clienții existenți care vor migrare la noua tehnologie.

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
3
3622 / 5000
puncte
Custom field 2
simple_dreams
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Revenim cu un update referitor la trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții existenți: începând cu 1 septembrie se va putea face în shopurile Orange. Iar până la finalul anului colegii fac toate eforturile să lanseze și în aplicație posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM. Dacă va fi mai repede, cu atât mai bine. Oricum vom anunța aici, în comunitate, imediat ce vom avea noutăți.

@Lucian60 așa cum am menționat și pe celălalt topic, dacă îți dorești eSIM acum, de la 1 septembrie o să poți face trecerea dacă mergi într-un Orange shop și pentru a funcționa trebuie să ai un telefon compatibil eSIM.

Întrebare. Am migrat de la un abonament deja cu eSIM către unul nou Yoxo . Se menține eSim? sau o sa trebuiască sa vin din nou în shop? Mulțumesc

@a_d_y, dă-ne te rog, mai multe detalii. Numărul este migrat deja sau este în proces de migrare?
Dacă ai cerut trecerea la Yoxo după data de 26 august, în aplicație existau deja variantele SIM clasic și eSIM, deci puteai alege eSIM.

Salutare tuturor,
Intampin o problema la activarea unui abonament nou yoxo, metoda cu esim.
Nu vrea sa se instaleze pe un S21 Ultra SM-G998B.
Am incercat si manual de mai multe ori, dar apare eroarea din imagine.
Cod eroare: SVR_8.2.6/3.8
Stiti cumva cum se poate rezolva?

Multumesc.

@Johanna, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o problemă punctuală care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.

P.S. Am văzut că ai expus problema pe mai multe topicuri. Pe unul este suficient :) Le vom șterge pe celelalte pentru că ne dorim să nu avem duplicate.
Mulțumim pentru înțelegere.

@Johanna, colegii noștri te roagă să reinstalezi aplicația și să încerci din nou.
A fost publicată astăzi în Google Play Store o nouă versiune, 4.1.1.0. Asigură-te că aceasta este și apoi încearcă din nou instalarea profilului.
Mulțumim și te așteptăm cu feedback.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!