Întrebare cu răspuns(uri)

Ștergere setări apel Wi-Fi Orange

Vreau să activez funcția apel Wi-Fi pe un SIM de Digi și nu pot activa funcția apel Wi-Fi pe SIM-ul de Digi. Când introduc SIM-ul de Orange în telefon funcția de apel Wi-Fi funcționează dar cu SIM-ul de Digi nu funcționează. Ce ar trebui să fac să funcționeze apel Wi-Fi și cu un SIM de Digi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Setare / configurare servicii VoLTE / VoWifi
Configurarea serviciilor VoLTE / VoWifi in meniul telefonului se face foarte usor, ca exemplu pe modelul Xiaomi Note 8 Pro, activarea si dezactivarea serviciilor se face dupa cum urmeaza:

VoLTE: Setari – Cartele SIM si retele mobile – selectam cartela folosita (exemplu: Digi) – bifam/debifam optiunea Utilizati VoLTE
VoWiFi: Setari – Cartele SIM si retele mobile – selectam cartela folosita (exemplu: Digi) – bifam/debifam optiunea Efectuati apeluri utilizand Wi-Fi; tot aici avem optiunea Preferinte retea unde putem selecta Prefer Wi-Fi daca dorim sa fie prioritar serviciul VoWifi fata de apelurile clasice efectuate prin reteaua mobila
Activare VoLTE / VoWifi Digi
Daca modelul de smartphone folosit este compatibil cu VoLTE sau VoWifi in reteaua Digi, serviciul a fost activat din setarile telefonului insa tot nu functioneaza, e posibil ca serviciul respectiv sa nu fie activ pe cartela SIM. Aceste servicii nu sunt activate din oficiu pe toate cartelele in toate retelele de telefonie mobila, astfel incat este indicat sa verificam impreuna cu operatorul de telefonie mobila daca avem serviciul respectiv activ. Putem face acest lucru sunand la departamentul customer service sau printr-o sesizare deschisa online.

SURSA https://www.media-max.ro/activare-volte-vowifi-digi/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Setare / configurare servicii VoLTE / VoWifi
Configurarea serviciilor VoLTE / VoWifi in meniul telefonului se face foarte usor, ca exemplu pe modelul Xiaomi Note 8 Pro, activarea si dezactivarea serviciilor se face dupa cum urmeaza:

VoLTE: Setari – Cartele SIM si retele mobile – selectam cartela folosita (exemplu: Digi) – bifam/debifam optiunea Utilizati VoLTE
VoWiFi: Setari – Cartele SIM si retele mobile – selectam cartela folosita (exemplu: Digi) – bifam/debifam optiunea Efectuati apeluri utilizand Wi-Fi; tot aici avem optiunea Preferinte retea unde putem selecta Prefer Wi-Fi daca dorim sa fie prioritar serviciul VoWifi fata de apelurile clasice efectuate prin reteaua mobila
Activare VoLTE / VoWifi Digi
Daca modelul de smartphone folosit este compatibil cu VoLTE sau VoWifi in reteaua Digi, serviciul a fost activat din setarile telefonului insa tot nu functioneaza, e posibil ca serviciul respectiv sa nu fie activ pe cartela SIM. Aceste servicii nu sunt activate din oficiu pe toate cartelele in toate retelele de telefonie mobila, astfel incat este indicat sa verificam impreuna cu operatorul de telefonie mobila daca avem serviciul respectiv activ. Putem face acest lucru sunand la departamentul customer service sau printr-o sesizare deschisa online.

SURSA https://www.media-max.ro/activare-volte-vowifi-digi/

@Gabitzu, frumos ar fi sa mentionezi si sursa.
@IphoneIOSSucks, nu toate telefoanele sunt compatibile cu VoWifi de la Digi. Daca serviciul merge cu o cartela Orange, dar nu si pe Digi, inseamna ca telefonul tau nu e compatibil cu VoWifi Digi.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Dacă pe Digi nu funcționează VoLTE/VoWIFI atunci înseamnă că Digi nu suportă astfel de servicii sau nu sunt activate pe SIM. Telefonul nu diferențiază preferențial simurile în funcție de numele operatorului. Întreabă-i pe cei de la Digi și-ți vor spune dacă și în ce condiții funcționează.

Totuși, dacă operatorul asigură aceste servicii (vezi https://www.digi.ro/servicii/telefonie-mobila/volte ) și te afli într-o zonă cu servicii 4G (poți vedea și pe telefon), atunci e o problemă de SIM. Ai încercat SIM-ul de DIGI și în primul slot (ca SIM 1)? Posibil la SIM 2 să nu ai servicii 4G ci doar 3G, iar funcția de apel HD (VoLTE sau WIFI) este un serviciu accesibil doar în 4G.

@Vio73 telefonul meu nu are software de orange. Înainte să introduc SIM-ul de Orange apelurile Wi-Fi funcționau normal cu SIM de Digi și cu SIM de Telekom. După câteva ore cei de la Orange Romania mi-au trimis un mesaj cu setările de internet și cele de apel Wi-Fi. Mi-am repornit telefonul pentru vă așa spunea în acel mesaj. După ce mi-am repornit telefonul am vrut să efectuez un apel Wi-Fi de pe un SIM de Telekom și nu mergea. Am încercat și de pe un SIM de Digi dar nu a funcționat. Când am încercat cu un SIM de Orange apelul Wi-Fi funcționa. Nu că nu mi-ar plăcea Orange dar am și alte SIM-uri și trebuie să le folosesc. Problema e că după ce am primit setările despre care vorbeam și mi-am repornit telefonul apel Wi-Fi nu mai funcționa și în alte rețele decât în rețeaua Orange. Cred că nimeni care vrea să fie în Orange nu ar trebui să activeze aceste setări.

Chiar îmi pare rău pentru situația în care te afli. Nu am folosit niciodată două sim-uri într-un telefon decât de probă și chiar nu știu ce să zic!

Și în cazul surorii mele s-a întâmplat la fel după ce a introdus SIM-ul de Orange după ce a primit setările de internet și apel Wi-Fi și-a restartat telefonul și apel Wi-Fi nu mai funcționează nici cu SIM de Telekom și SIM de Digi. Și-a resetat telefonul la valorile implicite din fabrică și tot nu merge. Setările de internet și de apel Wi-Fi rămân și după resetare. Setările astea de internet și apel Wi-Fi de la Orange sunt mai rele decât virușii. Măcar virușii se șterg din telefon după resetare dar setările astea de la Orange nu.

@Vio73 la fel s-a întâmplat și în cazul surorii mele după ce a introdus SIM-ul de Orange a primit mesajul de la Orange cu setările de internet și apel Wi-Fi și-a restartat telefonul și după aceea apel Wi-Fi funcționa doar în Orange în Telekom sau Digi nu funcționa și nici acum nu funcționează.

@IphoneIOSSucks, ai încercat să întrebi și la Digi dacă se poate face ceva?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@delfinas nu i-am întrebat dar cred că singura soluție este decodarea. Nu sunt expert dar cred că asta e singura soluție.

Nu cred că telefonul e blocat în rețea, așa că nu ai de ce să l decodezi. Întâi întreabă la Digi dacă au ei o soluție, abia apoi poți lua o decizie.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!