Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Internet mobil foarte slab, aproape 0

Buna ziua,

De cateva zile nu merge aproape deloc internetul mobil pe telefonul meu. Am incercat tot ce am
gasit pe internet, dar degeaba, nu a functionat nimic. Viteza de download nu depaseste niciodata mai mult de 0,07 Mbps.

kszabiii
kszabiii

kszabiii

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
kszabiii
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Hello!

Am sunat la call center, problema era din cauza ca s-au consumat datele mobile de roaming, cand am fost plecat din tara, si la intoarcere in tara nu se foloseau cele de Internet National (desi aveam 50GB), deoarece se activeaza automat optiunea de "Cost Control". Era nevoie de o resetare de catre departamentul technic si de un restart la telefon. Dupa asta, totul functiona bine.

Va multumesc pentru raspunsuri!

kszabiii
kszabiii

kszabiii

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
kszabiii

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (4)

67%

4 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit in Comunitate, kszabiii!!!
Ai incercat in mai multe zone si e la fel semnalul? Ai incercat cu alta cartela sau alta retea in aceeasi zona?

Bună se poate sa fie o problema tehnica a telefonului cu antena interna. Dacă nu ai semnal nici cu alta cartela și nici cu o repornire a telefonului sau o resetare la versiunea din fabrica va trebui sa îl duci într-un service specializat. Bafta

Salutare!

Dacă nici în alte zone, mai departe de casă nu se deosebește cu nimic problema, atunci poate fi din telefon. Ai încercat și pe alte tehnologii?
Mă refer aici la 3g. Sau la anumite ore din noapte/dimineață? Atunci rețeaua este mult mai liberă și dacă funcționează mai bine, înseamnă că este foarte aglomerată rețeaua în zona ta. Dacă ai făcut toate acestea deja și nu e nicio diferență, atunci poate fi din telefon, așa cum spuneam.
Succes!

in ultima perioada apar tot mai multe reclamatii de semnal slab sau viteza mica de download pe terminalele Iphone modele vechi - aviz fanilor Iphone ;)

Hello!

Am sunat la call center, problema era din cauza ca s-au consumat datele mobile de roaming, cand am fost plecat din tara, si la intoarcere in tara nu se foloseau cele de Internet National (desi aveam 50GB), deoarece se activeaza automat optiunea de "Cost Control". Era nevoie de o resetare de catre departamentul technic si de un restart la telefon. Dupa asta, totul functiona bine.

Va multumesc pentru raspunsuri!

kszabiii
kszabiii

kszabiii

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
kszabiii

@kszabiii, îți mulțumim că ai revenit cu explicații și ne bucurăm că s-a rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!