Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare tuturor, știți cum pot sa activez din aplicație notificarea prin sms la emiterea facturii? Pare a fi un bug, deoarece a fost activata "by default", dar după ce am modificat numărul la care sa primesc notificarea (având 3 numere pe același cont) se activează, dar la următoarea accesare a aplicație devine inactiva și tot asa, de fiecare data.
Răspunsuri
Pagina 2 din 2
Nu stiu daca ajuta la ceva, dar, asa arata primele câteva pagini din "istoric acțiuni".. sunt tentativele de modificare, desi spune succes, nu se întâmplă nimic.. indiferent care număr l-am ales..
Salut! Ai rezolvat?Eu de o luna tot bifez casuta si dupa procesare tot debifata este.Am asteptat si factura si da,nu am mai primit notificare prin sms.M-a mancat mana sa umblu acolo sa castig piniate si inapoi nu s-a mai reparat.In toate variantele am incercat si nimic.Djingo chat bate numai campii,o sa sun la 300 ca eu pe mail ma uit rar si imi e ca uit de factura si ramane neplatita
Este un post pe pagina anterioara, în care Orange menționează ca se știe de aceasta situație și ca se lucrează la remedierea ei. Asteptam cu interes.
@DanielaH dezactivat factura pe email... rămasă agățată cu statusul în procesare de câteva luni...
Hello all !!
Aceeasi problema o am si eu.
Am sunat astazi la 300 si mi-au zis ca se lucreaza la remedierea problemei.
Pare ca se lucreaza de mai bine de 2 luni din ce vad aici.
Momentan se poate activa notificarea facturii prin sms doar sunand la serviciul clienti.
Sper sa reuseasca remedierea.
Multumesc
16.11.2021, problema persista.
Mă bucur să văd că au trecut 3 luni și problema nu a fost rezolvata. Chiar voi nu aveți bani de sms-uri sau e criza de programatori?
Eu mi-aș dori genul acela de BUG în care să nu mai poți reîncărca cartela prepay din contul MyOrange, nici pentru plata cu cardul și nici inclus în viitoarea factură. Să vedem dacă într-o astfel de situație se trag pe MS-DOS cei de la Orange și preferă să plătească comision terților pentru a le procesa reîncărcările?
Salut tuturor!
Cu scuze pentru întârzierea răspunsului, vă confirmăm că situația cu activarea notificărilor a fost remediată.
Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
IulianH a răspuns
Flow a răspuns
un anonim a răspuns
Fuzzy a răspuns
Anca-E.Camelia a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
Fuzzy a răspuns
Jay a răspuns
Ele a răspuns
Fuzzy a răspuns
Gabitzu18 a răspuns
DanielaH a răspuns
Ele a răspuns
Fuzzy a răspuns
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
Fuzzy a răspuns
Vio73 a răspuns
delfinas a răspuns
Gabitzu18 a răspuns
Fuzzy a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.