Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nealocare puncte ORANGE THANK YOU

Am reîncărcat o cartelă prepay cu 6 € și nu am mai primit cele 20 puncte Orange Thank You (din My Orange varianta desktop )

Plus că soldul punctelor nu a mai fost actualizat din februarie 2021

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am încercat de două ori logarea și delogarea și nu a apărut nici o modificare a punctelor .
Am trimis un email la serviciu clienți sâmbătă cu captură ecran și duminică la prima oră am fost sunat. Mi-au spus că punctele de alocă doar la plata online cu cardul și sunt discuții să se acorde pentru toate metodele de plată ,cum era și normal.(eu am debit direct)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

am avut si eu o problema cu actualizarea punctelor oty iar dupa ce am facut sesizare prin mail la serviciul.clienti@orange.ro cu dovezi screenshot am primit actualizare

@GOLDzila, încearcă, te rog, o delogare/ relogare în My Orange pentru actualizarea istoricului. Să ne spui dacă este OK.

Am încercat de două ori logarea și delogarea și nu a apărut nici o modificare a punctelor .
Am trimis un email la serviciu clienți sâmbătă cu captură ecran și duminică la prima oră am fost sunat. Mi-au spus că punctele de alocă doar la plata online cu cardul și sunt discuții să se acorde pentru toate metodele de plată ,cum era și normal.(eu am debit direct)

Așa este, @GOLDzila, punctele se aloca doar la plata directă din My Orange.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!