Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare abonament Me Start 8 la Fun 8

Am abonament de 8 Euro tip ME Start 8 care nu are roaming. Vreau sa îl schimb cu Fun 8 la prelungirea abonamentului. Se poate?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna , Amphora. Bine ai venit în Comunitate!
Conform secțiunii "Help" de pe site-ul Orange, da, poți face modificarea abonamentului :

Dacă abonamentul tău nu mai corespunde nevoilor tale de consum și vrei să-l optimizezi :

  • poți să îl modifici din contul tău My Orange, secțiunea Tarife și Opțiuni - Detalii abonament - Modificare abonament. Poți alege, de asemenea, dacă vrei să cumperi și un telefon odată cu această modificare;
  • poți să îl modifici si în magazinul online Orange
  • prin apel gratuit la 300 - Serviciul Clienţi
  • sau cu o vizită la oricare dintre magazinele Orange.

Abonamentul Orange pot fi înlocuite în perioada minimă contractuală doar cu alte abonamente cu valoare egală sau mai mare.

Dacă ai un abonament fără acces la roaming poți oricând să soliciți trecerea la un abonament cu acces la roaming în SEE, prin apel la 300, Serviciul Clienți sau din contul tău My Orange.

Este important să știi că, la schimbarea abonamentului se vor face niște recalculări în sistem, în funcție de momentul în care s-a procesat schimbarea:

1. Dacă schimbarea are loc în prima zi a lunii de facturare ► resursele noului abonament se alocă integral

2. Dacă schimbarea are loc în timpul lunii de facturare ► abonamentului pe care îl aveai înainte de schimbare și cele pentru noul abonament se recalculează.

Sper ca ti-au fost de ajutor aceste informații.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna , Amphora. Bine ai venit în Comunitate!
Conform secțiunii "Help" de pe site-ul Orange, da, poți face modificarea abonamentului :

Dacă abonamentul tău nu mai corespunde nevoilor tale de consum și vrei să-l optimizezi :

  • poți să îl modifici din contul tău My Orange, secțiunea Tarife și Opțiuni - Detalii abonament - Modificare abonament. Poți alege, de asemenea, dacă vrei să cumperi și un telefon odată cu această modificare;
  • poți să îl modifici si în magazinul online Orange
  • prin apel gratuit la 300 - Serviciul Clienţi
  • sau cu o vizită la oricare dintre magazinele Orange.

Abonamentul Orange pot fi înlocuite în perioada minimă contractuală doar cu alte abonamente cu valoare egală sau mai mare.

Dacă ai un abonament fără acces la roaming poți oricând să soliciți trecerea la un abonament cu acces la roaming în SEE, prin apel la 300, Serviciul Clienți sau din contul tău My Orange.

Este important să știi că, la schimbarea abonamentului se vor face niște recalculări în sistem, în funcție de momentul în care s-a procesat schimbarea:

1. Dacă schimbarea are loc în prima zi a lunii de facturare ► resursele noului abonament se alocă integral

2. Dacă schimbarea are loc în timpul lunii de facturare ► abonamentului pe care îl aveai înainte de schimbare și cele pentru noul abonament se recalculează.

Sper ca ti-au fost de ajutor aceste informații.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!