Întrebare fară răspuns

Portare yoxo esuata

Am incercat sa portez un numar din digi care era pe abonament dar nu a reusit, pentru ca era pe alt nume. Am trecut pe cartela prepay digi, dar nu reusesc sa reinitializez procedura de portare in yoxo. Am gasit ca cica ar trebui sa refac toata procedura: cont nou cu alta adresa mail, cerere de portare si banuiesc ca alt sim temporar.. Ceea ce mi se pare aberant atata timp cat simul temporar il am.
Nu mai am ce adresa de mail sa ofer si nici nu vreau sa-mi fac alta.
Pareri?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Apuiu: bun venit în Comunitate. SIM-ul temporar de acea e temporar, până la urma tot va trebui înlocuit. Pe de altă parte, contul prin asocierea cu numărul de telefon nu ar trebui să necesite schimbare. Poate există o asociere cu SIM- ul (serie) , nu cu numărul și de aceea apare eroarea. Si chiar dacă ar fi nevoie de alt cont de email.... ce ar fi dificil in a crea un cont de emai nou? E simplu.
Apropo: in 20 de ani am avut 3 adrese de email, schimbate pe rând din motive independente de voința proprie.
Poți incerca o solicitare de resetare cont pe emai, chat sau apel 300.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!