Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] 5G nu functioneaza pe Iphone 12

Mi-am facut un abonamet de 15E pe data de 3.08.2021 cu portare din digi si am luat si un iphone 12 5G. Problema este ca nu am semnal 5g nicaieri in Bucuresti. Am un coleg la birou care are acelasi telefon cu acelasi abonamet si are 5g. Am sunat la relatii cu clinetii si mi-au zis ca pe iphone 12 nu exista conexiune 5g, ceea ce este imposibil. Am fost intr-un orange shop si mi-au zis baietii de acolo ca ar trebui sa mearga 5g-ul pe telefonul meu dar posibil ca eroarea sa fie din cauza cartelei, drept urmare mi-au dat o cartela noua....degeaba. Am facute toate saterile din telefon cu ''allow more data on 5g si 5g ON sau auto'' nimic. Am dat si factory reset telefonului, nimic....Ce credeti ca as putea face in aceasta situatie ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cel care ti-a spus ca telefonul nu are 5G, a gresit. Scrie si pe pagina telefonului de pe orange.ro, la "conectivitate", ca are 5G atat pe SIM fizic, cat si pe eSIM. ( https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/apple-ipho... )
Trebuie sa suni din nou la 300 si sa ceri sa ti se activeze, pe numarul tau, accesul la 5G.
A, sa ai grija sa ai cea mai recenta versiune de iOS!
S-a mai discutat pe tema asta aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12
https://comunitate.orange.ro/questions/2515836-rezolvat-iphone-12-5g-404

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Sebi95, bun venit în Comunitate!
Ne poți spune, te rog, telefonul este achiziționat de la Orange odată cu abonamentul? Este setat doar in 5G? (setări-cellular- cellular data opt- voce and data -5G on)?

Salutare!

Trebuie să ți se activeze profilul 5g și să ai acces la serviciile 5g dat din centrala lor. Dacă zici că altei persoane îi funcționează pe același model, te sfătuiesc să depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și sper să rezolvi. De regulă, după ce scrii la această adresă de email, ești sunat de cunoscători, care sper să-ți rezolve treaba.
Succes!

Cel care ti-a spus ca telefonul nu are 5G, a gresit. Scrie si pe pagina telefonului de pe orange.ro, la "conectivitate", ca are 5G atat pe SIM fizic, cat si pe eSIM. ( https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/apple-ipho... )
Trebuie sa suni din nou la 300 si sa ceri sa ti se activeze, pe numarul tau, accesul la 5G.
A, sa ai grija sa ai cea mai recenta versiune de iOS!
S-a mai discutat pe tema asta aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12
https://comunitate.orange.ro/questions/2515836-rezolvat-iphone-12-5g-404

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Ne bucuram ca ti-am putut fi de ajutor!!!
Te mai asteptam in Comunitate, pt a primi ajutor, dar si pt a-l oferi altora, din experienta ta!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!