anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

La reîntoarcerea în țară nu mai pot activa datele mobile

Marius_D
Începător
Bună ziua. Am fost plecat câteva zile în Turcia. La reîntoarcerea în țară nu mai pot activa datele mobile. Am încercat fel de fel de variante, fără succes.
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Salutare! Atunci trebuie să contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo sau la 300 și să ceri ajutor în problema respectivă! E clar că s-a întâmplat ceva prin calculatoare și de aia nu funcționează! Succes!

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Marius D!!! Ce metode ai aplicat? Ai incercat sa resetezi setările de rețea, apoi sa restartezi telefonul?

magister
Junior entuziast
Salut. Cel mai probabil ai facut cost suplimentar in turcia daca abonamentul tau nu include resurse in tara respectiva si ti-a fost suspendat serviciul pt a nu mai face costuri suplimentare. Pentru deblocare s-ar putea sa-ti ceara sa achiti costul suplimentar fiind prea mare.

DanielaH
Moderator
@Marius D, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat problema cu datele mobile?