Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am reincarcat cu optiunea contul meu Orange, bani au fost retrasi din cont, dar optiunea nu este activata. Ati patit acest lucru? @orange va rog sa rezolvati prob rapid deoarece am nevoie urgenta de telefon!!!
Răspunsuri
@florin_jr, bun venit în Comunitate!
Reîncărcarea ai făcut-o din contul tău My Orange? Am înțeles corect?
Poți atașa, te rog, o captură de ecran din secțiunea "Credit Info" (ascunzând datele personale)? Mulțumim.
Da exact asta patesc si eu acuma, am incarcat cu optiune la ora 7 si inca nu am credit… pe chat astept un raspuns de la 8
@Loa, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Nu știu care este treaba, dar pe chat durează uneori chiar și mai mult de 24 de ore să primești un răspuns! Mi se pare extrem de mult, mai ales când ai o nevoie urgentă!
@florin_jr și @Loa, s-a rezolvat problema cu reîncărcarea?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.