Întrebare fară răspuns

Număr prepay, marcat ca SUSPENDAT in My Orange, dar in realitate se regăsește în perioada de gratie

Număr prepay, marcat ca SUSPENDAT , in My Orange, dar in realitate se regăsește în perioada de gratie.
Am întrebat de două ori la serviciul clienți, dar se pare, că, începând cu această lună, la expirarea perioadei active pentru un număr prepay, și , respectiv , intrarea acestuia, in perioada de grație, va fi marcată ca număr,, Suspendat,,.
Refuz să fiu,, chinez,, !!!!! .Limba romănă are multe cuvinte, dar ce are perioada de grație cu suspendarea?????.Cam nimic. Și cu onor , profesioniștii,, Orange,, nu prea doresc să renunțe la această formulare. Suspendarea, până azi, însemna orice altceva, neplată, nerespectarea/ depășirea unor termeni și condiții.
Sper să nu pierd numărul, in căteva luni, având în vedere , că , acest număr prepay, se află în perioada de grație, până la data de 19.02.2022. De ce nu se poate înlocui , clar, Suspendarea (apare în MyOrange) cu realitatea, adică, număr în perioada de grație,, sau ,,se pot primi doar apeluri,,, sau orice altceva care are legătură cu perioada de grație a unui număr prepay și nicidecum ,, Suspendat,, ceea ce după mine înseamnă orice altceva

dodo.d
dodo.d

dodo.d

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
dodo.d
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@dodo.d, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Îți mulțumim pentru postare și pentru feedback. Vom transmite opinia ta colegilor noștri care se ocupă de My Orange.

@dodo.d: Poți găsi tu un termen mai potrivit în dex-ul românesc pentru starea prepay-ului tău? Un singur cuvânt, nu burtologie pe rânduri întregi. Mda, cred și eu.
Pentru tine: SUSPENDARE = servicii care odată expirate ca perioadă de valabilitate nu mai sunt active, adică sunt suspendate.
BLOCARE = Stare a SIM-ului cauzată de neactivarea /neîncărcarea cu opțiune / credit la depășirea perioadei de grație (suspendare).
E SIMPLU, CHIAR DACĂ DERANJEAZĂ. Poți însă ocoli terminologia de "suspendare" asigurându-ți numărul ca permanent activ cu cel puțin o opțiune de voce sau credit.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Da, sigur că da, nimeni nu vede o ,,problemă,, la modul de transmitere a informațiilor pe contul MyOrange. Eu spun că avem o mare problemă, mai precis privind ce, cum și mai ales când Orange transmite pe platforma MyOrange. Programatorii fac ce li se spune, Ei pot programa corect ceea ce trebuie să apară pe ea, dar li se comunică ceea ce trebuie. Nu mai spun că pentru plata unei facturi curente, din prima zi în care este posibilă plata ești anunțat cu formidabilul.,, Factură restantă,, . Dacă este în perioada normala de plată de se transmite informația.. Factură restantă,,?
Așa este și aici, dacă numărul prepay poate fi folosit pentru primirea de apeluri, in cadrul perioadei de grație de 365 de zile, de ce se transmite informația eronată, in MyOrange,, ca număr ,,Supendat,,.
Ajungem să consultăm ce, DEX-ul Orange???
Oricum cele două angajate de astăzi, de la care am cerut lămuriri, au avut un ,,comportament,, lipsit de profesionalism. Una, a cerut timp (cam 15 minute ) să calculeze perioada de grație, care era clar înscrisă in MyOrange, iar cealaltă a avut un ton ,,țâfnos,, și în 3 minute a închis convorbirea.
Deci, tratament incorect al angajaților Orange și lipsa de dorință de a lămuri un client (20 ani, cam vechi pe la Orange) și de a rezolva pe de altă parte un aspect care precis va duce spre altceva.
,,Suspendare,, nu are cum să fie egal cu perioadă de grație, și posibil ca mâine -poimâine, un alt angajat ,,vajnic ,, al Orange să închidă de tot numărul prepay, pe motiv de ...desigur ,,Suspendare,,

dodo.d
dodo.d

dodo.d

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
dodo.d

Cu răbdarea și greșeala de a mă repeta: NU AVEȚI ACEIAȘI REFERINȚĂ!!! Prin SUSPENDARE Orange înțelege "număr fără opțiuni active sau credit activ". În schimb tu înțelegi numărul per ansamblu.
Să înțeleg că ai dori ca Orange, în periada de grație, să nu îți permită nici primirea de apeluri/mesaje??? Atunci ar fi numărul suspendat conform terminologiei acceptate de ambele părți....

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Domnule, dna Flo_1, specialist, nu sunt de acord cu definiția dvs ..Prin SUSPENDARE Orange înțelege "număr fără opțiuni active sau credit activ" , întrucât nu este înscrisă nicăieri de către Orange. Deocamdată este doar părerea dvs. Dacă erau înscrise, fără echivoc, în ,,Termeni și Condiții Prepay,,, eram de acord, dar...uitați ce găsim, spre exemplu:,, https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de...,, etc, ,
și mai sunt exemple tot pe site-ul Orange (furt, pierdere sim, nerespectare Condiții, termeni), care nu au nicio legătură cu cazul semnalat. Nici măcar tangențial. Sunt doar comunicări verbale sumare primite după insitențe repetate, de la Serviciul Clienți.
Lămuriți-mă, ajungem să conjugăm ,, Suspendarea, ...dar în câte moduri?????. Atât timp cât angajații cu experiență, au plecat de la Orange și găsim tot mai des angajați fără experiență și chiar agresivi, precis va fi loc pentru interpretări nefavorabile clientului. Sunt pățit iar rezolvarea a fost de fiecare datăîn înscrisurile din contractul semnat. Una din ele ar fi deconectarea după un termen mai mic decât cel de grație.
In loc să vorbim românește, conform realității (ex: ,,Perioadă de grație,,, ,,Doar primire apeluri,, In afara perioadei active,,, etc.), ajungem să încercăm să ,,convingem,, clienții (care mai știu telefonie, au vechime mare în rețea, etc.) că habar nu au despre Orange.
Sau , mai bine, pe principiul românesc,, Unde scrie,, ,Orange să-și facă un dicționar cu specificații clare (In termeni, Condiții, site, etc.) , în special în acest caz-prepay

dodo.
dodo.

dodo.

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
dodo.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!