Întrebare cu răspuns(uri)

Eroare plată factura din My Orange?

De câteva zile, doresc să plătesc factura Orange, însă îmi da eroare, atât din aplicația My Orange, cât și din varianta Desktop. Înainte de a apela la 300, vroiam să mai întreb dacă se mai confruntă careva cu această situație.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Razvan, colegii noștri au verificat situația ta și, fiind vorba de o problema punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Razvan, nu avem semnalat niciun incident în acest sens.
Folosești varianta logat sau aceasta https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/?
Presupun că ai ultimul update disponibil al aplicatiei My Orange, așa e? :)

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Razvan, colegii noștri au verificat situația ta și, fiind vorba de o problema punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!