Întrebare fară răspuns

De ce aplicația orange money nu permite setarea parolei unice pentru cardurile Visa de la Banca Transilvania?

Aplicația orange money nu permite setarea parolei unice pentru cardurile Visa de la Banca Transilvania ?
Am încercat de mai multe ori, dar aplicația orange money nu-mi permite setarea parolei unice pentru tranzacții pentru internet pentru un card Visa de la Banca Transilvania. Menționez că nu doresc din motive proprii instalarea aplicației BT Pay și am instalată ultima versiune a aplicației orange money și a sistemului de operare pe mobil. Din discuții cu personalul băncii, probabil o aplicație de laptop sau desktop ar permite o astfel de setare, dar se pare că aplicația orange money nu se poate instala decât pe mobil.

La explicațiile de pe site, "Cum alimentez contul orange money și cât durează transferul" nu se precizează dacă aplicația funcționează doar pe mobil sau și pe desktop, spune că trebuie să intri în aplicația băncii, dar nu precizează nimic despre cum se poate seta parola unică. Totuși sunt precizate noile reglementări. Se mai precizează că banii sunt disponibil imediat, dar eu încerc deja să alimentez contul orange money (cu setarea parolei unice) de câteva ore și nu reușesc, deci în nici un caz nu poate fi vorba ca banii să fie disponibili imediat, atât timp cât aplicația nu permite setarea parolei - deci implicit alimentarea contului.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Valentin1!
Am văzut că ai mai adăugat o întrebare, dar ai abordat și aici neclaritatea cu aplicația Orange Money pe laptop/desktop. Pentru a nu duplica întrebările îți voi răspunde aici.
Contul Orange Money poate fi accesat doar din aplicația aferentă descărcată din Google Play sau App Store, nu este disponibil pe desktop sau în browser.
Pentru alimentare este nevoie să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-alimentez-contul-orange-mo...
Ai menționat că nu dorești să instalezi aplicația BT pentru a autoriza tranzacția. Mai poți autoriza tranzacția și pe internet banking. Intri în aplicația Orange Money, accesezi secțiunea de alimentare cont, introduci suma dorită și apoi datele cardului de pe care dorești să faci alimentarea, iar pentru autorizare tranzacție intri pe desktop în contul tău BT.

Salut MihaelaC,
În link-ul pe care-l precizezi, e vorba despre ce am spus și eu mai sus, adică: 1. nu e precizat dacă aplicația funcționează și pe desktop (dar înțeleg de la tine că nu) și există oameni care încă nu știu acest lucru și o caută să o instaleze pentru a putea seta parola unică și 2. nu e precizat că nu se poate seta parola unică cu ajutorul aplicației orange money de pe mobil, ca să nu mai piardă lumea timpul.
Deja am vorbit la bancă și nu se poate seta parola unică de pe internet banking, ci doar atunci când vrei să faci o tranzacție sau o plată online, adică din aplicația din care dorești să faci tranzacția și observ că orange money nu permite (dă o eroare). Deci nu e bună soluția propusă de tine cu internet banking. Soluțiile posibile ar fi doar: 1.modificarea aplicației orage money ca să permită setarea parolei unice, 2.lansarea aplicației pentru desktop- asta cred că ar fi soluția cea mai bună, 3.folosirea aplicației BT Pay (pe care am motive să nu o folosesc). Eu nu doresc decât să scot în evidență limitările aplicației (orange money) și problemele pe care le dă, fiindcă dacă aș dori cu adevărat să mai utilizez contul de la orange money, aș putea folosi o altă aplicație de desktop cu care se pot face tranzacții online și care nu dă erori, dar văd că săptămânal această aplicație (orange money) îmi dă motive să nu o mai folosesc din cauza multiplelor probleme întâmpinate. Ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici.

Salut, Valentin1!
Îți mulțumesc pentru răspuns.
Parola unică la care faci referire ține de Banca Transilvania și nu poate fi setată în Orange Money. Pentru cardurile Orange Money, nu există o parolă unică, asa cum există la Banca Transilvania, de exemplu. 
Această parolă trebuie setată cu ajutorul celor de la BT, eroarea din screenshot fiind înregistrată la ei. Am găsit și un link pe site-ul lor despre setarea parolei unice când faci o plată online, poate te ajută: https://intreb.bancatransilvania.ro/cum-setez-parola-unica/
Sau dacă ai setat-o în trecut și vrei să o schimbi: https://intreb.bancatransilvania.ro/mi-am-uitat-parola-un...

Ai încercat să faci o plată online cu ajutorul cardului de la BT? În link-urile de mai sus ei menționează că așa poți seta sau modifica parola unică BT, când plătești online un produs sau serviciu.

Bună MihaelaC,
parola unică ține de Banca Transilvania, dar ea se setează din aplicația de unde dorești să faci transferul, plata sau alimentarea în cazul meu. Probabil au trecut 90 de zile de când nu mi-am mai schimbat această parolă și acum BT nu mă mai lasă să fac transferuri prin internet fără să modific această parolă. Cei de la bancă mi-au spus că aplicația lor nu permite ca modificarea parolei unice să fie făcută pe un mobil ci doar pe un laptop/desktop.
Ieri am făcut o plată la eMag și am folosit cardul BT și mi-au fost retrași banii de pe card în urma plății, fără să mi se solicite nici o parolă, imediat. Nu-mi dau seama de ce pentru alimentarea cardului de la orange, mă chinui să fac această alimentare de două săptămâni și nu reușesc.

@Valentin1 din ce văd pe site-ul BT nu menționeză că se modifică parola unică dacă nu este folosită timp de x zile.
Am făcut și eu acum alimentare OMY folosind cardul de la ING, însă cred că procesul este similar cu BT. Poți, te rog, să urmezi pașii de mai jos și să îmi spui unde întâmpini probleme?

  • să ai pregătit telefonul și laptopul
  • intră în aplicația OMY pe telefon și accesează opțiunea "Alimentează"
  • introdu suma dorită și apasă "Continuă"
  • introdu datele cardului BT sau selecteză cardul dacă îl ai deja salvat și apasă pe butonul de plată, apoi ar trebui să apară o fereastră în care îți spune să confirmi plata, o lași deschisă pe telefon
  • mergi pe laptop în contul BT internet banking, te loghezi și ar trebui să apară mesaj de confirmare plată și dacă îți apare "Setează parola" ai opțiunile de aici https://intreb.bancatransilvania.ro/cum-setez-parola-unica/
  • Dar dacă nu apare să o setezi atunci poți să o modifici apăsând "Am uitat parola" și urmezi indicațiile de aici https://intreb.bancatransilvania.ro/mi-am-uitat-parola-un...

    • apoi folosind parola unică poți confirma plata și te întorci pe telefon în pagina lăsată deschisă, se va încărca automat și vei primi confirmare de alimentare, în cazul în care s-a efectuat cu succes.
    • Aștept răspunsul tău.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!