Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cartela sim 2

Am o cartela sim si am vrut sa o activez ca sim 2 in telefon.
Am introdus-o in telefon,bagat pin,toate bune telefonul o vede insa operatorul nu o vede.
Am sunat la 300 relatii clienti si am primit marea rezolvare prin a scoate sim-ul principal(1) si a lasa doar cartela si apoi sa sun la 222 ca sa aflu nr de telefon.
Ghinion,spune ca s neinregistrat in retea.
Alte detalii,folosesc Android 11,si telefon s 20 ultra.
Cam astea-s setarile prin care pot umbla.
Ceva ajutor?
Pareri?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Iulian, de fapt din câte arată... ambalajul, SIM-ul nu este un prepay ci un BLANK, utilizat atunci când dorești schimbarea unui SIM vechi / deteriorat / pierdut. Iar activarea unui astfel de SIM se face in Orange Shop (abonament standard sau prepay), respectiv online (pt. Yoxo). Deci dacă nu ai nevoie de schimbare SIM aferentă unui număr existent atunci poți arunca SIM-ul în cauză, adică acest blank. Dacă vei avea nevoie de unul, vei primi altul la acel moment sau ți se va activa unul pe loc.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit in Comunitate, Iulian_16!!!
Ca sa fie cartela activa, trebuie sa ai credit pe ea. Ai incarcat ceva banuti pe ea?
Ai incercat solutia primita, anume sa bagi cartela in slotul 1 si sa fie doar ea instalata?

Nu te supara...Lucrezi la Relatii Clienti?
Da,am pus si cartela noua in slotul principal,doar pe ea singura si telefonul o vede,cere pin,...reteaua orange nu o vede,nu pot suna la 222 pentru ca nu e activa,nu o vede reteaua,nu am cum sa incarc,cartela,pentru ca nu stiu Numarul.

Iuliane, un SIM nou fără credit inițial este un SIM cu viață scurtă. SIM-ul tău e dezactivat și poți să-l uiți că-l mai ai. Cu siguranță are trecută pe el o perioadă de activare. În caz contrar este doar un simplu SIM blank, inutil ca prepay.

Iulian, noi suntem clienti, ca si tine, nu lucram la Orange.
Daca ai primit acea cartela cadou, in interior afli si cat timp e valabila, pana cand o poti activa. Ca sa afli numarul, incearca sa intri in meniul SelfCare *100# la ramura 5, subramura 3 si vei primi un SMS cu numarul tau.
Iarta-ma, dar daca a iesit din perioada de valabilitate, nu e vina Orange, ci a ta...

SIM-urile prepay "cadou" cu credit zero trebuie activate în câteva luni cel mult de la primire prin activarea unei opțiuni cu resurse. Altfel expiră și sunt dezactivate "implicit" de Orange.

Delfinas... Oare ce nu este in limba Romana cand spun de 3 ori(in scris) ca acea cartela NU ESTE INREGISTRATA IN RETEA. (asa apare pe ecran cand vrei sa suni, sa trimiti mesaje la 100# sau orice alt nr, msg, wtf.

Flo_01...da,e de prin luna Mai cartela, probabil o fi expirat.Pe ea nu este trecut nici un termen de nici un fel.
Multumesc.

Iulian, de fapt din câte arată... ambalajul, SIM-ul nu este un prepay ci un BLANK, utilizat atunci când dorești schimbarea unui SIM vechi / deteriorat / pierdut. Iar activarea unui astfel de SIM se face in Orange Shop (abonament standard sau prepay), respectiv online (pt. Yoxo). Deci dacă nu ai nevoie de schimbare SIM aferentă unui număr existent atunci poți arunca SIM-ul în cauză, adică acest blank. Dacă vei avea nevoie de unul, vei primi altul la acel moment sau ți se va activa unul pe loc.

acea cartela sim blank ( chiar este blank ) o primesti cand faci o prelungire de abonament sau un telefon nou cumparat de la Orange - este valabila sa o activezi in maxim 3 luni si o primesti pentru ca eventual vrei sa-ti schimbi vechiul sim
simul blank nu are credit pe el ( si nu se "comporta" ca o cartela prepay ) si se activeaza de catre Orange in urma unui telefon la relatii cu clientii ( nu mai stiu exact ramura ) dar mi-a cerut seria si simul s-a activat dupa un restart la telefon
"chestia" asta am facut-o eu anul trecut ( scriu din proprie experienta )

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!