Întrebare fară răspuns

Telefon nou cu prelungire contract s-a stricat

Am cumpărat un telefon nou (samsung falaxy a51) cu prelungire contract pe 2 ani. Bineînțeles, după o luna s-a stricat. A fost de doua ori în service..ba. .ba. ..ba. .Trebuie sa îl trimit iar. Intrebare: I-a dat cineva în judecata pentru situații similare?? Ce șanse am? Cum as putea rezolva sa-mi schimbe telefonul cu unul nou?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Din câte știu, după vreo 3 intervenții în service fără sorți de izbândă, produsul se inlocuie cu unul nou. Dacă nu se întâmplă lucrul acesta, fă o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro în care le explici toată situația asta extrem de neplăcută prin care treci și trebuie să reușești!
Succes!

Poti sa dai in judecata, nu te opreste nimeni.
Sanse de cistig, asta e alta chestiune.
In cazul acesta, eu as zice minime.

NU exista nicaieri, in nici o lege, chestia cu "3 drumuri la service".
Hotaraste service-ul cind se poate schimba produsul / returna banii.
Se poate dupa o singura interventie sau dupa 5 sau 8.

Deci, solutia este sa-l trimiti la service ori de cite ori ai probleme.

Pe cine trebuie sa dai in judecata ( ;))) ) pe producator (Samsung) sau pe vanzator (Orange) ? -( bine se mai pune si problema sa-i dai in judecata !? pentru ca nici o instanta nu cred ca accepta asa "chestie" in tribunal )
cum a spus Vio -cred ca ti-se va schimba telefonul dupa a treia reparatie ...

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!