Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Problema conectare date mobile

Salutare. Sper sa nu fac offtopic , dar înainte de a lua decizia sa merg cu telefonul la service , poate găsesc rezolvare aici.
De vreo 3 zile , netul pe abonament nu urca mai sus de H+ , astăzi am fost un Orange Store, i-am explicat problema și am schimbat cu un sim nou.
In mare parte a timpul și cu sim-ul nou tot pe H+ sta, dar are momente când intră 5G.
As vrea sa știu cum să testez sau cum sa găsesc problema ori legat de antena telefonului sau dacă totuși este de la altceva.
Mulțumesc anticipat

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Poți face o sesizare, pe mail, la adresa serviciul.clienti@orange.ro și să atașezi un test de viteză cu data exactă și locul unde a fost făcut acel test de viteză, și datele tale de contact.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salutare!
După părerea mea, este bine să suni la 300 sau să contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo (din My Orange, secțiunea Contact/Contactează-ne), iar dacă nu reușești, fă o sesizare, așa cum spunea și colegul, la serviciul.clienți@orange.ro și sper să îți facă o resetare de cont sau ce trebuie și să nu mai întâmpini probleme. Eventual, dacă ai posibilitate, mergi și până la un Orange Shop înainte de a contacta Serviciul clienți, pentru că acolo sunt mai bine instruiți pentru așa ceva!
Sper să reușești!
Succes!

este mai simplu sa testezi cartela sim orange in alt telefon sa vezi daca ai in afara de 2g 3g-4g sau 5g -- daca raspunsul este pozitiv problema este la telefonul tau ...

Da ,desigur. Mulțumesc echipei de la un Orange Store pentru timpul și suportul acordat în a desluși acea problema.
Din păcate, acum aștept sa fiu contactat de cei de la Samsung pentru a-mi comunica , când sa ridic telefonul de la reparat.
O sa dureze pana aduce alta placa de baza , pentru Samsung note 20 5g

O zi frumoasa tuturor

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!