anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema conectare date mobile

BMihaiM
Junior
Salutare. Sper sa nu fac offtopic , dar înainte de a lua decizia sa merg cu telefonul la service , poate găsesc rezolvare aici.
De vreo 3 zile , netul pe abonament nu urca mai sus de H+ , astăzi am fost un Orange Store, i-am explicat problema și am schimbat cu un sim nou.
In mare parte a timpul și cu sim-ul nou tot pe H+ sta, dar are momente când intră 5G.
As vrea sa știu cum să testez sau cum sa găsesc problema ori legat de antena telefonului sau dacă totuși este de la altceva.
Mulțumesc anticipat
1 Soluţie acceptată‚

BMihaiM
Junior
Salutare. Pana la urma am mers cu telefonul la cei de la Samsung și au constatat ca de fapt placa de baza era de vina.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

teacher_
#StarMember
Salut! Poți face o sesizare, pe mail, la adresa serviciul.clienti@orange.ro și să atașezi un test de viteză cu data exactă și locul unde a fost făcut acel test de viteză, și datele tale de contact.

Vio73
#StarMember
Salutare! După părerea mea, este bine să suni la 300 sau să contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo (din My Orange, secțiunea Contact/Contactează-ne), iar dacă nu reușești, fă o sesizare, așa cum spunea și colegul, la serviciul.clienți@orange.ro și sper să îți facă o resetare de cont sau ce trebuie și să nu mai întâmpini probleme. Eventual, dacă ai posibilitate, mergi și până la un Orange Shop înainte de a contacta Serviciul clienți, pentru că acolo sunt mai bine instruiți pentru așa ceva! Sper să reușești! Succes!

mihai_13
Maestru
este mai simplu sa testezi cartela sim orange in alt telefon sa vezi daca ai in afara de 2g 3g-4g sau 5g -- daca raspunsul este pozitiv problema este la telefonul tau ...

DanielaH
Moderator
@BMihaiM, care mai este situația cu telefonul? Ai reușit să iei legătura cu colegii noștri?

BMihaiM
Junior
Salutare. Pana la urma am mers cu telefonul la cei de la Samsung și au constatat ca de fapt placa de baza era de vina.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru feedback! Deci s-a rezolvat si totul este OK acum?

BMihaiM
Junior
Da ,desigur. Mulțumesc echipei de la un Orange Store pentru timpul și suportul acordat în a desluși acea problema. Din păcate, acum aștept sa fiu contactat de cei de la Samsung pentru a-mi comunica , când sa ridic telefonul de la reparat. O sa dureze pana aduce alta placa de baza , pentru Samsung note 20 5g O zi frumoasa tuturor