anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia Orange Money nu mai funcționează pe telefoanele cu Android?

Valentin1
Junior
Odată cu lansarea noii aplicații din iulie 2021, nu găsesc menționat nimic despre faptul ca aplicația orange money a fost data peste cap, nu mai funcționează pe telefoanele cu Android, face anumite setări în conturile personale, nu ne permite accesul la aplicație și plata la comercianti. Văd că deja am intrat în luna august 2021 și problema e departe de a fi rezolvată. Nu putem folosi aplicația. Apare această poză. A mai întâmpinat cineva probleme ? S-a rezolvat la cineva care a avut probleme cu aplicația orange money pâna azi 3.08.2021 ?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Valentin1, dacă ai depus o sesizare la noi, te asigurăm că ea este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei și vor reveni cu un răspuns către tine. Ieri a fost publicată ultima versiune a aplicației (2.6.32). Poți încerca, te rog, să faci un update și să revii să ne spui dacă funcționează? Mulțumim mult!

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Valentin1!!! Nu inteleg care e problema, ai apasat "Conectare" si nu ai putut intra in cont?

TheSpecialist
Maestru
La mine funcționează foarte bine . Am făcut plati, transferuri, alimentare, toate fără probleme. Nici acum, nici luna trecuta nu am avut probleme. Spui ca "nu putem folosi aplicatia". Despre cine e vorba ? Familia, un grup de prieteni ? Întreb pt ca nu am mai auzit pe nimeni pana acum sa semnaleze problema.

Vio73
#StarMember
Salutare! Nu e nicio problemă nici la mine, adică funcționează foarte bine! Eu plătesc zilnic sau de mai multe ori pe zi cu ajutorul cardului fizic, fac plăți online din aplicație și tot ce trebuie. Deci nu-i nicio problemă cu android-ul și Orange Money, crede-mă!

DanielaH
Moderator
@Valentin1, ne spui, te rog, ce se întâmplă când accesezi aplicația? Ce anume nu-ți funcționează?

Valentin1
Junior
Când încerc să deschid aplicația (orange money), îmi apare poza de mai sus, care nu-mi permite accesarea aplicației. Am Android 11. Dacă apăs butonul de conectare, aplicația mă obligă ca la o reinstalare să introduc toate datele, însă după aceea apare aceeași poză, care nu-mi permite să acesez aplicația: să fac transferuri, să alimentez, să fac plăți (nici cu cardul fizic), etc. Cei de la orange au făcut această modificare acum când toată lumea e în concediu, dar probabil și cei care au făcut modificările sunt plecați. Am sesizare înregistrată la orange money acum 9 zile. La nici un alt cont sau card nu am mai întâmpinat aceste probleme și un timp așa mare de rezolvare a problemei. E posibil ca aplicația să meargă pe alte versiuni de android (mai vechi de exemplu -dar e doar o presupunere), dar nu mi-au spus la care sunt probleme.

Salut, Valentin1! Folosesti ultima versiune a aplicatiei Orange Money si a software-ului disponibil pentru telefonul tau? De asemenea te rugam sa incerci si o reinstalare a aplicatiei Orange Money. Te asteptam cu feedback.

Valentin1
Junior
Așadar m-ar ajuta niște răspunsuri de la cei care au întâmpinat probleme și dacă s-a rezolvat sau nu problema. Cei care spun că aplicația orange money funcționează fără probleme le sugerez dacă nu mă cred să verifice la orange sau să precizeze versiunea de android, eventual și modelul de gsm

delfinas
#StarMember
Poate aplicatia are ceva probleme pe Android 11 sau nu ai actualizat-o...

Vio73
#StarMember
Eu am tot android 11 și nu există probleme! @ Valentin1, cere ajutorul la 300, ramura 3 (suport Orange Money) și vei fi ajutat cu siguranță! Eu am, fost ajutat de fiecare dată cu succes. Sper să se întâmple și la tine tot așa!

TheSpecialist
Maestru
@Valentin1 , nu se pune problema ca nu te credem , ideea e ca e o situație punctuala la tine , nu ca Orange Money nu mai funcționează pe dispozitivele cu Android. Eu am un Samsung Note 20 5G, cu Android 11 și cum am mai spus, nu am probleme cu aplicația. Dezinstaleaza aplicația, curăță dispozitivul, da-i un restart , apoi reinstalează aplicația.

DanielaH
Moderator
@Valentin1, dacă ai depus o sesizare la noi, te asigurăm că ea este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei și vor reveni cu un răspuns către tine. Ieri a fost publicată ultima versiune a aplicației (2.6.32). Poți încerca, te rog, să faci un update și să revii să ne spui dacă funcționează? Mulțumim mult!

Valentin1
Junior
Da, acum a pornit. M-a încurcat tare însă faptul că nu mi-a mers aplicația și cardul în ultimele 10 zile. Am aflat însă că nu mă pot baza pe contul și cardul de la orange money pentru situațiile importante.

DanielaH
Moderator
@Valentin1, mă bucur că acum funcționează și îți mulțumesc pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate și cu alte topicuri.

TheSpecialist
Maestru
Cu aplicația am înțeles ca nu a funcționat, dar nici cardul ?