Întrebare fară răspuns

Primiți la termen facturile prin Pink Post ? Eu NU

Termen factura

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Este problema veche la acest operator poștal, la fel fac și cu cele de energie electrică, nu le aduc la timp.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

De aia e bine să le ai în format electronic și nu mai sunt deloc probleme. Eu le am așa de mulți ani și le și plătesc online, fără stres !

Ai mei platesc lunar penalitati deoarece facturile de utilitati ajung in cutia postala dupa data scadenta.

Personal am semnalat aceste aspecte catre furnizorii de servicii, da' ori discutam cu pestisorul din acvariu, ori cu prestatorii de servicii, rezultatul a fost acelasi. Mai trist este faptul ca furnizorii de servicii tolereaza si accepta in continuare sa colaboreze cu astfel de firme de curierat unde bunul simt si respectul fata de client au ramas la bariera impreuna cu cizmele de cauciuc.

Cand se mai deschid astfel de topicuri, inainte sa bateti campii doar de dragul de a deranja contorul, luati in calcul ca persoana care a deschis topicul respectiv poate avea un mic business si are nevoie de factura fizica pentru contabilitate.

Sau, poate fi vorba de facturi aferente unui punct de cosum ce apartine unor persoane in varsta si pentru care internetul si factura in format electronic reprezinta ecuatii cu 3 necunoscute.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

@Claudia Mira , bun venit în comunitate! Cea mai buna varianta este sa te orientezi către facturi electronice . Ele vin întotdeauna la timp . Lupta cu Pink Post este inutila . Eu ma chinui de 5 luni sa redirecționez o factura a unui vecin la adresa corecta și încă nu am reușit.
@FaraUnId , cu riscul de a deranja contorul, doamna/domnișoara a spus ca nu primește la timp facturile. Ea ! Nu mamaia sau tataia. Dacă s-a descurcat sa deschidă un topic aici, cu siguranță managementul unei facturi electronice nu ii va pune probleme. Iar dacă exista și o contabilitate, cel mai probabil exista si o imprimanta (la firma sau la contabil) unde se poate printa fără probleme factura primita pe mail.

In momentul in care un consumator alege sa primeasca factura pe hartie, o face din anumite considerente care nu ne privesc pe noi. In momentul in care alegi factura pe hartie, nu trebuie sa stai sa o descarci in format electronic, sa o printez, sa o adaugi in contabilitate. Cu atat mai putin cand te afli in reteaua #1 si ai internet 4G la viteze de 0.92 Mbps.

Cum am spus adineauri, ai mei primesc facturile de utlitati pe hartie din motive care nu-si au rostul sa fie dezbatute aici. Este decizie lor si PUNCT In aceasta situatie furnizorul de servicii trebuie sa se asigure de faptul ca acea factura ajunge la consumator pana la data scadenta.

Asta daca nu cumva furnizorul de servicii este mana-in-mana cu respectiva firma si accepta tacit aceste practici pentru a forta indirect consumatorul final sa adopte factura electronica.

Cei de la Pink Post au fost amendati ne N ori pentru faptul ca nu isi respectau angajemantul si livrau aiurea corespondenta. Au fost si cazuri dovedite si despre care s-a discutat atat in online cat si in offline, cazuri in care plicuri care contineau facturi (adica date cu caracter personal) si aveau stampila Pink Post pe ele au fost gasite aruncate pe camp.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Buna @Claudia Mira,

Ne poti spune daca facturile ajung dupa data scadenta la tine? Ai probleme cu penalitatile din aceasta cauza?
Daca ajung tarziu nu ai timp pana la data scadenta sa le platesti?
Cum obisnuiesti sa platesti factura Orange?

Ceea ce este supărător este ca se promite un serviciu care nu se furnizează. La timp. Ca pot sau nu eu sa plătesc online, nu privește pe nimeni. Am contractat un serviciu, am specificat ca vreau factura deci așa sa fie. Suntem departe de Civilizație. Eu m-am retras de la Dvs Orange.
Este incredibil cum furnizorii răspund la aceste tipuri de solicitări. Aveți factura electronica. Deci nu e nicio problema dacă plătim un serviciu de care nu beneficiem.

Problema este la Pink post, trebuie reclamat atât la ei cât și la ORO să se ia de poșta privată care este mai rău ca cea de stat.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!