Întrebare cu răspuns(uri)

Cum salvez un card nou in My Orange?

Cardul pe care il aveam salvat un cont a expirat. Nu reusesc nici sa-l editez, nici sa salvez un alt numar de card. Practic trebuie sa introduc datele cardului de fiecare data cand fac o plata. Cum fac sa ramana salvate datele noului card?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am rezolvat.
Merge de pe calculator folosind browserul. Am șters cardul vechi care era expirat și l-am introdus pe cel nou.
Intri în My Orange folosind numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola (folosind browser-ul, nu aplicația de pe android) , accesezi "Setări Cont" apoi accesezi "Cardurile mele". Aici îți apare cardul sau cardurile pe care le ai introduse.
Ștergi cardul vechi folosind opțiunea pe care o ai imediat sub card Șterge. Odată șters cardul expirat dai click pe butonul din dreapta cu semnul + cu fundal portocaliuși unde scrie "Adaugă un card nou". Introduci numărul cardului si data expirării. Apoi introduci numele cardului adică VISA sau MAESTRO sau ce fel o fi el și... dai salvează și ... gata.
Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Nomansland, bun venit în Comunitate! Te referi la salvarea unui card nou în My Orange?
După ce efectuezi o plată cu nou card, vei avea o opțiune de salvare card. De asemenea, este disponibilă și opțiunea de ștergere card vechi.
Ne dai mai multe detalii, te rog? Ce se întâmplă când vrei să salvezi cardul nou?

Dupa ce fac plata nu apare nici o optiune de salvare, ci sunt directionata catre pagina de start.
Nici sa sterg cardul vechi nu reusesc, pur si simplu nu apare nicaieri aceasta optiune. Oare nu se pot face deloc aceste operatiuni din aplicatie? Macar sa stiu sa nu mai incerc degeaba

@Nomansland, nu ne-ai confirmat dacă este vorba de My Orange sau Orange Money :)
În cazul My Orange, încerci să salvezi cardul din aplicația mobilă sau din contul web?
Dacă folosești aplicația te rugăm s-o reinstalezi. Dacă ești pe web îți recomandăm să ștergi cookies, memoria cache și istoricul de navigare din browser.
Te așteptăm cu feedback. Mulțumim.

E vorba de aplicație.
Cardul a expirat. Nu am opțiune să-l șterg și să introduc datele noului card.
Am reinstalat aplicația. Am opțiunea card dar apoi nici un buton pe care sa apăs să fac acțiuni.
Voi încerca mâine seară pe calculator să șterg datele și să văd dacă pot introduce datele cardului nou.

Am rezolvat.
Merge de pe calculator folosind browserul. Am șters cardul vechi care era expirat și l-am introdus pe cel nou.
Intri în My Orange folosind numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola (folosind browser-ul, nu aplicația de pe android) , accesezi "Setări Cont" apoi accesezi "Cardurile mele". Aici îți apare cardul sau cardurile pe care le ai introduse.
Ștergi cardul vechi folosind opțiunea pe care o ai imediat sub card Șterge. Odată șters cardul expirat dai click pe butonul din dreapta cu semnul + cu fundal portocaliuși unde scrie "Adaugă un card nou". Introduci numărul cardului si data expirării. Apoi introduci numele cardului adică VISA sau MAESTRO sau ce fel o fi el și... dai salvează și ... gata.
Succes!

@FlorinEscu, ne bucurăm că ai reușit și îți mulțumim că ai revenit în Comunitate cu feedback.
Am marcat noi răspunsul tău ca soluție.
Te mai așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!