Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua! Am achizitionat un terminal iPhone in rate la prelungire abonament. Bineinteles ca acesta este codat in reteaua Orange. Dupa un search pe comunitate, observ ca daca instalez profilul eSIM, decodarea se face gratuit. Cu aceasta informatie in buzunar, am facut instalarea profilului, dar decodarea nu s-a realizat. Ba chiar am fost si in 2 orange shop pentru decodare, fara succes. Colegii din shop mi-au spus ca nu e garantata, ca e o “portita” gasita de Orange pt decodare. S-a mai intalnit cineva cu o situatie asemanatoare?
Revin cu update pentru cei care este posibil sa aiba aceeasi problema ca si mine.
Decodarea unui iPhone achizitionat de la Orange blocat in retea se realizeaza in continuare pe baza activarii unui profil eSIM. Problema mea a fost neconcordanta intre idul eSIM-ului si IMEI-ul telefonului. Daca nu primiti mesaj automat, solicitati ajutor comunitatii, veti fi contactat imediat si vi se va rezolva problema cu celeritate.
Alte răspunsuri
Bun venit in Comunitate, Dan1992!!!
Ciudat că te-au refuzat cei de la Orange.
Aici ai soluția oferita de un specialist de la Orange: https://comunitate.orange.ro/questions/2482674-decodare-introducere-esim-iphone
Salut! In urma verificarilor facute de catre colegii nostri, decodarea gratuita a unui Apple iPhone este valabila la instalarea unui profil de eSIM.
Ti-am trimis un mesaj privat cu mai multe detalii pe adresa de e-mail asociata contului My Orange.
Te asteptam inapoi in comunitate sa ne spui daca a functionat decodarea. Multumim!
Revin cu update pentru cei care este posibil sa aiba aceeasi problema ca si mine.
Decodarea unui iPhone achizitionat de la Orange blocat in retea se realizeaza in continuare pe baza activarii unui profil eSIM. Problema mea a fost neconcordanta intre idul eSIM-ului si IMEI-ul telefonului. Daca nu primiti mesaj automat, solicitati ajutor comunitatii, veti fi contactat imediat si vi se va rezolva problema cu celeritate.
@Dan1992 ne bucurăm că s-a rezolvat. Am marcat răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri care se află într-o situație similară.
Te așteptăm în continuare în comunitate.
Bine ca s-a rezolvat situatia si ne bucuram ca aceasta Comunitate ti-a fost de ajutor!!!
Salut, tocmai mi-am instalat esim din contul meu My Orange și am aceeași situație, telefonul e codat încă. Help?
UPDATE - s-a actualizat, e decodat, thanks.
Și eu am exact aceeași problema - am activat eSIM și nu mi s-a decodat telefonul - ma poate ajuta cineva, va rog?
Mulțumesc frumos!
Salut, danut_mocanu!
Am luat legatura cu colegii nostri de la departamentul tehnic si, in urma verificarilor facute de acestia pentru situatia ta, recomandarea lor este sa mergi intr-un Orange Shop pentru decodarea dispozitivului. Activarea profulului de eSIM pe telefon va declansa automat procesul de decodare gratuita.
Te asteptam sa revii sa ne spui daca s-a rezolvat. Multumim.
Orange Assistant a răspuns
danut_mocanu a răspuns
Bunescu a răspuns
delfinas a răspuns
MihaelaC a răspuns
Dan1992 a fost desemnat cel mai bun respondent
Dan1992 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
delfinas a răspuns
Dan1992 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.