Întrebare fară răspuns

De ce trebuie să aștept 24 luni ca sa mi se activeze numărul / abonamentul?

De ce trebuie să aștept 24 luni, in care platesc cei 8 euro/lună, ca sa mi se activeze numărul /abonamentul? Asa prevede?

Ellie
Ellie

Ellie

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Ellie
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Cum să aștepți 24 de luni? Nu știu exact la ce te referi, dar abonamentul se activează în mod normal, la scurt timp după semnarea contractului. Nu știu care este treaba cu cei 8 euro / lună.

Undeva informatia s-a pierdut pe drum si la noi au ajuns franturi din ea. Esti sigura ca nu este vorba de 24 de ore?

Este pentru prima data in viata cand citesc asa ceva: Sa platesc 24 de luni pentru un serviciu de care nu pot beneficia - din nu stiu ce motive - pentru ca finalul celor 24 de luni sa se activeze abonamentul.

Este impotriva oricarei logici.

@Ellie salut! Ne poți oferi, te rog, mai multe detalii? Ai activat un abonament nou? Unde anume ai văzut această informație cu 24 luni?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!