Întrebare cu răspuns(uri)

Portare de la Vodafone la Yoxo

La portarea pe Yoxo trebuie sa anunț vechiul operator despre portare? Sau Yoxo se ocupa de asta? Știe cineva daca trebuie să aștept 30 zile așa cum e prevăzut în contractul abonamentului?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Transferul la un alt furnizor nu te scuteşte de obligaţiile contractuale pe care le ai faţă de furnizorul de la care ai plecat. Din acest motiv este recomndat sa-i anunti ca doresti inchiderea abonamentului cu pastrarea numarului de telefon, portarea acestuia in alta retea si stingerea datoriilor.

Dacă ai datorii la operatorul de telefonie, trebuie să le achiţi. Dacă există o clauză referitoare la rezilierea contractului înainte de termen, va trebui să achiţi penalitatea sau să aştepţi termenul până la care ai încheiat contractul înainte de a porta numărul şi de a schimba furnizorul.

Dacă ai cumpărat un terminal la un preţ promoţional va trebui să plăteşti diferenţa sau să rămâi în reţea până la termenul pe care l-ai acceptat când ai primit telefonul.

Prin urmare NU se ocupa de absolut tot noua ta retea, in care te portezi.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit in Comunitate, Andreea Ramona!!!
Daca ai abonament, trebuie sa anunti Vodafone, sa ceri inchiderea/portarea numarului tau.

Indicat ar fi sa respecti acele termene stabilite prin contract pentru a nu avea surprize din partea Vodafone. Desi dpv legal Vodafone nu poate refuza portarea, iti poate pune bete in roate si te pot pune pe drumuri.

Daca tot ai stat sub contract cu ei 12 sau 24 luni, inca 30 zile ar trebui sa fie pistol cu apa.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Nu trebuie sa anunti nimic pe nimeni.
Se ocupa de absolut tot noua ta retea, in care te portezi.
Daca este sa apara probleme, apar si cu si fara anuntul tau prealabil.

Transferul la un alt furnizor nu te scuteşte de obligaţiile contractuale pe care le ai faţă de furnizorul de la care ai plecat. Din acest motiv este recomndat sa-i anunti ca doresti inchiderea abonamentului cu pastrarea numarului de telefon, portarea acestuia in alta retea si stingerea datoriilor.

Dacă ai datorii la operatorul de telefonie, trebuie să le achiţi. Dacă există o clauză referitoare la rezilierea contractului înainte de termen, va trebui să achiţi penalitatea sau să aştepţi termenul până la care ai încheiat contractul înainte de a porta numărul şi de a schimba furnizorul.

Dacă ai cumpărat un terminal la un preţ promoţional va trebui să plăteşti diferenţa sau să rămâi în reţea până la termenul pe care l-ai acceptat când ai primit telefonul.

Prin urmare NU se ocupa de absolut tot noua ta retea, in care te portezi.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Mulțumesc mult pentru răspunsuri! Am anunțat Vodafone, îmi vor răspunde în 7 zile. Nu am restante, am terminat de un an perioada contractuala și nu am achiziționat nimic altceva. Vreau doar să îmi păstrez numărul și să mă pot porta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!