Întrebare fară răspuns

Cum imi recuperez banii dacă am făcut o reîncărcare și mi-au retras banii de doua ori?

Am reîncărcat un telefon in data de 25.07.2021 cu opțiunea de 6 euro și mi s-au retras bani din cont de doua ori.
Menționez ca ii a doua oară luna asta când se intampla

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in Comunitate, Photography!!!
Daca reincarcarea a fost facuta de pe abonament in ultimele 24 de ore, atunci se poate anula plata, dar la tine au trecut 48 de ore, din pacate.
Daca plata a fost facuta cu cardul, din pacate, deocamdata, nu se poate restitui suma sau converti in credit.
Un topic asemanator: https://comunitate.orange.ro/questions/2454097-greseala-activare-optiune-online

Daca acea suma a fost dublata dintr-o eroare de sistem, poti solicita anularea ei si restituirea sumei.

Daca te lovesti de aroganta tipica oparatorului francez cu sigla portocalie, contactezi banca emitenta a cardului si faci negatie cu restituirea sumei. Daca nici aici nu ai sorti de izbanda, contactezi enitatea sub care a fost emis cardul Visa sau Master si soliciti anularea tranzactiei cu rambursarea sumei.

Salut, Photography. Îmi pare rău pentru această situație. Dacă ai semnalat colegilor mei, vor reveni ei cu un răspuns. Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!