Întrebare fară răspuns

Cu optiune activa internetul incepe sa mearga pe credit si cand se termina se opreste

Cum au reusit cei de la Orange sa ma izgoneasca din retea. Pt. a 4/5 oara Internetul a inceput (desi erau n gb disponibili si ma aflam mereu in tara si nu in satu langa vama) sa foloseasca credit si cand se termina se opreste.
De 2/3 ori au rezolvat-o la telefon cu rambursare credit si reactivare (si acolo timp pierdut cu restarturi pana realizeaza ca-i din sistemul lor).
Penultima data enervat operatorul orange sictirit ca nu stiu exact daca cand am reincarcat (eu incarcam cam pt. 4 luni) am stat sa-i caut mesajul (de parca el nu avea acces la datele contului) cu data exacta ca apoi sa-mi spuna ca am taiat cartela si sa merg la store nu ma pot ajuta ei.. degeaba-i explicai ca-i cartela de la ei micro, ca vorbim de pe acea cartela (ca vezi lui ii aparea ca am taiat-o si astfel am defectat-o.. moment in care ma intrebam bine ma ca nu vezi ce am pe cont dar vezi cartela din telefon) TE DOARE MINTEA esti la x km de store-ul lor si du-te la store.. Ajuns acolo imi da dreptate ca nu-i taiata spune ca probabil cel din centrala a considerat-o o serie mai veche si a crezut ca nu era nano.. totusi dupa n incercari o schimba si degeaba.. iar verificari la n angajatii telefonul meu si dupa ce s-au convins ca nu le merge si nici pe telefoanele lor n telefoane in centrala pleci din store dupa o ora fara net... dupa inca 2 ore o rezolva ii rogi sa-ti lase o notita pe cont cand mai dai de un cap tare sa citesca aia si poate fac direct ce trebuie.. si nimic iar problema iar contactez ma invita iar sa merg la un shop... asa am ales V Flex.
Nu am timp in fiecare luna sa ma bat cu capurile tari orange sa le explic de la 0 ce se intampla, nici timp de drumuri. Probabil doreste orangeul sa scape de astia la 6 euro sau poate se bazeaza ca unii reactiveaza si asta este... ca-i inselaciune asta.

Mircea C
Mircea C

Mircea C

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Mircea C
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Mda, capete patrate o sa gasesti peste tot, din pacate. Si la Vodafone e la fel. Pentru ca in lipsa de logica, incepem sa aruncam cu soseta uda in perete, poate se lipeste.

Acuma, cu problema ta, daca optiunea era inca activa, indiferent daca ai sau nu credit pe cont, el trebuie sa ia intai din optiune.
Mai e un scenariu in care se poate ca optiunea sa fi expirat, si daca ai activat cu optiune, nu cu credit si ulterior activata o optiune, ci direct cu optiune, aia nu se reactiveaza automat, si dupa ce expira, daca nu esti pe faza sa ti-o activezi la loc, intra pe credit.

Si inca o chestie, daca cumva te regasesti in scenariul de mai sus, iti spun asta pentru ca e valabil si la Vodafone, atata timp cat esti pe prepaid: daca ai credit, si vrei sa nu-ti intre pe credit pana nu iti activezi o optiune lunara cu date incluse, dezactiveaza-ti datele mobile din telefon. Dupa ce ai primit mesaj de confirmare ca optiunea s-a activat/reactivat, poti sa le pornesti din nou.

Oricum, imi pare rau ca din cauza unora care n-au habar ce spun, si al caror singur scop e sa incheie cat mai repede apelul, pentru ca lucreaza la norma, si cantitatea primeaza in locul calitatii, trebuie sa existe clienti care isi iau frumos jucariile si pleaca la competitie. Eu am plecat de la Vodafone pentru problemele de semnal pe care n-au vrut nicicum sa le repare. Nu aveau nici Volte/VoWIFI atunci, asa ca sa ai o conversatie in stilul asta era absolut oribil. Sper sa n-ai si tu aceeasi problema.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Tocmai de 3 ori mi-au returnat creditul, (ca eu incarcam pt. n luni), pur si simplu ca ultima oara (caz fericit) cu 2 zile inainte de expirarea optiunii incepe sa mearga pe credit (si nu se mai atinge de GB din optiune), si asa terminam luna cu ~2 GB folositi ca am wifi.. O data incepuse sa ma taxeze si pentru apelurile in orange la jumatatea perioadei de valabilitate a optiunii si cu nelimitat in retea (nr. celalat fiind orange nu portat ca tot eu il incarcam).. dar te saturi sa tot ii contactezi sa tot iti ramburseze si dupa toate neplacerile mai dai si de unul cu ai taiat cartela si-i defecta (tu vorbind cu el de pe cartela si alte ifose data exacta cand ati incarcat vreau sa stiu..) si te mai si trimite la orange store ca-i taiata cartela cand tu ai de facut livrare urgenta si ai nevoie de net pentru adresa si-ti injuri zilele ca ai uitat V la sediu (ultima oara cand resetau absolut tot sa functioneze imi venise si mesaj bine ai venit la orange.. daca ai pana-n n ani poti beneficia de programul...), le-am trimis email in care le explicam ca se intampla lunar, nu stau la vama, nu calatoresc pe langa vama... si ca nu am ce face doar sa ma mut au raspuns "Vedem ca s-a rezolvat situatia"... na acum iar ma trimit in shop sa-mi pierd timpul.. Logic ca probleme-s peste tot, la mine Vodafone are viteza mai mica ca orange la net (am si Vodafone pt munca tot cartela.. dar merge). Uite la Vodafone la incarcare cartela pt. factura pe firma sunt nevoit sa trimit cerere pdf.. Dar incarc pe 5 luni (NU se apuca sa mearga pe crredit avand resurse) si imi ia o povara de pe cap.. Si ca stabilitate este mai stabil cautati de cate ori a avut picaje majore pe regiunea moldovei orangeul eu stiu ca ma foloseam de Vodafone (dar sincer invers nu am patit-o din 2017 de cand am vodafoneul). O fi netul la voi mai rapid dar daca nu merge nu ma incalzeste. Sa vezi in magazin cand nu poti sa-ti accesezi cardurile ca nu ai net, aplicatiile stai la casa ops o secunda sa ma conectez la wifi vostru ..

Mircea C
Mircea C

Mircea C

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Mircea C

ps. si cum spuneam ca eu special nu am mai lasat credit la orange sa nu inceapa sa consume si iar rambursari cereri (si asta deja ma impovara ca trebuia acum sa incarc lunar), se bloca si pauza in lipsa creditului, nu mergea pe nici un telefon, cautau aia la orange daca-i blocata din alte motive cartela furt, abuz de retea, atacuri... le explicam ca sigur nu-i asta problema ca daca pun un euro credit sa vezi cum merge.. pleci din shop cu na speram sa se rezolve..

Mircea C
Mircea C

Mircea C

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Mircea C

Da, trebuie vazut in primul rand care e cauza pentru care iti intra pe credit. Ca asa o sa te tot plimbi prin shop-uri, tot apeluri, tot rambursari, tot timp si nervi pierduti aiurea... Nu rezolvi nimic asa. Trebuie gasita cauza si remediata.

Din ce descrii tu, as zice ca, pentru un motiv anume, tie iti tot dezactiva optiunea. Si, din cauza ca aveai credit, evident ca intra pe credit.

Acuma, din cate stiu eu, optiunile activate pe baza de credit ar trebui sa fie recurente (cu reactivare automata atata timp cat exista credit pe cont). Din pacate, genul asta de optiuni acopera doar 28 de zile din 30. Deci...s-ar putea sa nu fie o coincidenta ca fix cu doua zile inainte sa crezi ca expira, sa te lase fara optiune si sa intre pe credit. Dar...in cazul asta, daca exista credit pe cont, intrucat optiunea e cu reactivare automata, ar fi trebuit sa-si ia din credit (daca exista suficient cat sa faca reincarcarea), nu sa intre pe credit.

Acuma, eu nu stiu sa existe optiuni de 28 de zile fara reactivare automata... Dar se poate sa ma insel. Asta ar explica ce ziceai tu cu faptul ca, cu doua zile inainte, incepe sa-ti intre pe credit. Optiunea aia nu are 30 de zile, are doar 28, si s-ar putea din cauza asta sa intre pe credit. Dar cum ziceam, din cate stiu eu, optiunile de 28 de zile ar fi trebuit sa se reactiveze automat.

De asemenea, asta nu raspunde la intrebarea: de ce, in mijlocul lunii, iti intra in credit pentru apeluri in retea... Nu stiu, e ciudat. Ar trebui vazut totusi ce se intampla in cazul tau, pentru ca, daca e un bug pe undeva, ar trebui rezolvat. Si nu doar pentru tine. Pentru toata lumea.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Asa este, este un bug, cum spuneam acum era un caz fericit pentru ca a fost la 2 zile inainte sa expire (prin expira ma refeream ca vine mesaj pe 25.07 ora 00:00 se va activa automat daca ai in cont bla bla.. pe 22 Internetul gata, apelurile functionale Internetul cu n GB disponibili oprit.. dar in trecut se intampla si la jumatatea perioadei de valabilitate a optiunii.. in shop sunasera de 7 ori in centrala si nu-si dadeau seama de ce nu merge (la shop o iau sa vedem daca-s datele active, repornim tel, refacem setari tel, reseteaza servicii pe cont si repornim tel, inlocuim cartela, incearca in alt telefon, si apoi centrala ... nici aia nu stiau si o luau tot cu resetari pana primeai mesaj de bine ai venit la orange... cine stie in cont pe server ce apare, optiuni suprapuse, date aiurea..

Mircea C
Mircea C

Mircea C

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Mircea C

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!