Întrebare fară răspuns

Probleme software telefon Sony Xperia 10 lll

Telefon Sony Xperia 10 iii

  • Aplicația My Orange nu funcționează corespunzător. Solicita feedback iar și iar.
  • Aplicația Health dublează sau triplează pașii (comparativ cu ceasul Huawei watch GT 2).
  • Dacă folosesc casca bluetoth și apare un apel se oprește casca și comută pe telefon.

Rezolvarea este restartarea telefon.
Problema se repetă după accesare altei aplicații. ( ex. card Selgros)
Centrul de suport de la Sony zice că este problema aplicațiilor.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Da, bun venit în Comunitate!
De când ai telefonul? Ai întâmpinat aceste disfuncționalități de la început sau este ceva recent?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da, pare o problema a aplicatiilor, intr-adevar.

Daca aplicatia My Orange cere feedback, ala imi suna un pic a crash, mai exact crash report...si da, in general tine de aplicatie, si de compatibilitatea cu sistemul de operare respectiv. Stiu ca Sony folosea un soft destul de apropiat de stock Google (stock Android mai exact). Nu stiu sa aiba foarte multe cerinte deosebite de alte telefoane. Acuma, se poate sa fie ceva specific cu modelul tau, binenteles.

Problema cu aplicatia Health pare sa fie si ea tot de aplicatie...saaaau, posibil hardware, daca acel pedometru nu e foarte bine calibrat. Ca idee, ai putea sa incerci eventual o alta aplicatie de fitness cu care sa compari rezultatele pe telefon. Daca ai rezultate eronate doar cu aplicatia Health, atunci tind sa cred ca e un bug de aplicatie si trebuie trimis dezvoltatorului acelei aplicatii.

Acuma, tind sa cred ca intre ceas si telefon, ceasul probabil are un hardware mai bine calibrat pentru exercitii fizice comparativ cu telefonul. Deci, tind sa-i dau dreptate ceasului in defavoarea telefonului. Cel mai simplu poti sa-ti faci o idee si vizual. Adica, daca stii ca nu ai alergat/mers foarte mult, si cu toate astea, telefonul iti afiseaza ca ai facut un numar imposibil de pasi, atunci probabil ca problema e intr-adevar pe partea telefonului.

Problema cu casca BT s-ar putea sa fie de setari.... Mi se pare ca undeva in setarile de pairing (BlueTooth), trebuie sa-i dai voie castii sa preia si apeluri, nu doar muzica. Am avut si eu un Sony Xperia mai demult si stiu ca era optiune dedicata pentru asta.

"Problema se repetă după accesarea altei aplicații. ( ex. card Selgros)" - aici nu prea am inteles. La care dintre probleme te referi? Care dintre ele se repeta?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Mulțumesc ptr.raspuns.
Prin repornirea telefonului Health și my Orange funcționează bine.
Dacă accesez o altă aplicație erorile revin.

Aha... Deci dupa restart, daca nu intri in nicio alta aplicatie, si intri in My Orange si/sau Health, totul merge ok?

In cazul asta...poate problema nu e cu ele... Daca accesezi orice alta aplicatie, dupa primele doua, incep sa apara problemele si la primele doua? Sau e una anume (ai dat exemplu Card Selgros).

Incerc sa-mi dau seama daca acea a treia aplicatie are sau nu vreo importanta in cazul asta. Adica, daca incep sa faca probleme primele doua doar dupa ce accesezi si aplicatia Selgros de exemplu.

Eventual, ce mai poti incerca, este un Force Close al aplicatiei. Acuma, daca problema apare dupa ce deschizi Card Selgros, de exemplu, eu as incerca sa inchid fortat aplicatia Card Selgros, si sa vad daca mai cauzeaza probleme celorlalte doua.

Ca sa inchizi o aplicatie fortat, intri in Setari -> Aplicatii -> dai tap pe aplicatia ale carei detalii/setari vrei sa le vezi/modifici, si acolo ar trebui sa ai si o optiune de Force Close.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Aplicatia My Orange - nu ne intereseaza.

Aplicatia Helath este cea originala, pre-instalata in telefon ?
DA - deci e problema lor, dearece e aplicatia lor.
NU - deci nu e treaba lor.

Bluetooth - aici este clar problema de garantie, presupun ca NU folosesti o alta aplicatie Telefon.
Deci, garantie, de cite ori e nevoie, pina se rezolva cumva.

Salut, pentru problema cu casca bluetooth trebuie sa verifici la permisiuni dacă ai dat acceptul pentru a efectua și primi apeluri cu casca. Cred ca in acest moment ai setat ca nu și doar muzica poate fi redata prin casca.
Pentru celelalte problema te adresezi dezvoltatorului care cel mai probabil nu va remedia problema peste noapte.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!