Întrebare cu răspuns(uri)

Returnare produs achizitionat la oferta din shop

Tatal meu a achizitionat un telefon din Orange shop Pascani, jud. Iasi acum 7 zile, la oferta prelungire abonament. Din pacate nu este multumit de dispozitiv, astfe ca vrea sa-l returneze in magazin si sa mai plateasca o doferenta de bani pentru a achizitiona alt dispozitiv. Doamnele de acolo dupa ce au vorbit foarte urat, necivilizat si neprofesional atat tatalui cat si mie, au spus ca sa fim sanatosi ca termenul de retur pt dispozitiv era de 24 de ore si sa nu mai faca mofturi.
La ofertarea prin telefon, i s-a spus ca are drept de retur de 14 zile. Ma puteti lamuri va rog? Asa cum am spus, as dori doar schimbarea dispozitivului. In plus o sa adresez si celor de la OPC aceasta intrebare pentru ca imi este neclar cum telefonic se promite ceva, iar dupa accept esti tratat ca ultimul om, mai ales ca este vorba de o persoana in varsta la mijloc. Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Pentru achizitie din magazin fizic termenul de retur este de 24 de ore, pentru achiztie din magazin online termenul de retur este de 14 zile.

Prin urmare, daca telefonul a fost achizitionat din magazin fizic in urma cu cca 1 saptamna, termenul de 24 de ore in care se putea face retur a fost depasit.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (2)

40%

2 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

40% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pentru achizitie din magazin fizic termenul de retur este de 24 de ore, pentru achiztie din magazin online termenul de retur este de 14 zile.

Prin urmare, daca telefonul a fost achizitionat din magazin fizic in urma cu cca 1 saptamna, termenul de 24 de ore in care se putea face retur a fost depasit.

Mulțumesc pentru răspuns! și din call-center de ce au spus 14 zile? se refereau la contract oare? Contractul mai poate fi denunțat unilateral dacă a fost achiziționat telefonul?

Contractul poate fi denuntat unilateral in orice moment, doar ca este posibil sa platesti unele despagubiri.

In principiu, in cazul achizitiilor efectuate prin mijloace de comunicare la distanta, exista acel termen de 14 zile in care te poti retrage fara a plati penalizari. Altfel operatorul poate solicita plata unor despagurbiri.

Buna ziua. Doresc sa va aduc la cunostinta o situatie destul de neplacuta la care am fost supus si tratat cu dispret din partea companiei dvs privitoare la achizitia unui telefon mobil din magazinul online si solicitarea de returnare a acestui produs.
Astfel, la data de 27.09.2021, orele 10.00 am efectuat o comanda de pe Magazinul Online al Orange Romania a unui telefon marca Samsung S21 plus 5G, in valoare de 2298,07 lei, in conditiile prelungirii abonamentului pe care il detineam cu o perioadă de 24 luni, urmand ca plata sa o achit la momentul sosirii terminalului mobil prin curier. După ce am efectuat comanda, pe graba din cauza stocurilor limitate ale acestui produs, am realizat ca de fapt telefonul era unul ”reconditionat” si nu nou. Afland aceasta situatie, in cursul zilei de 28.09.2021 am sunat la departamentul Orange - Relatii cu clientii unde o persoana de sex feminin m-a asigurat ca acest telefon este exact ca unul nou, cu cutie si accesoriile din fabrica si beneficiaza de garantie 24 luni.
In dupa-amiaza zilei de 29.09.2021 am intrat in posesia terminalului mobil comandat, moment in care, la desfacerea coletului am observat ca acest telefon era asezat intr-o cutie de carton de culoare alba si nicidecum in acea cutie originala a lui iar acesta avea semne de uzura, din care unele destul de urate in partea de jos, unde se observa urmele unui impact cu solul, o bucata din metalul carcasei fiind indepartat. Totodata verificand actele cu care era insotit, am observat ca acea garantie era valabila pe o perioada de 12 luni si nicidecum pe 24 luni asa cum imi precizase anterior una din angajatele acestei companii. Din cauza faptului ca in cursul urmatoarei zile urma sa plec din localitate peste week-end am amanat returnarea produsului desi in prealabil am sunat sa ma interesez la acelasi departament Relatii cu Clientii despre termenul in care se poate realiza returul, moment in care am fost informat ca acesta este de 14 zile de la data primirii produsului. Ulterior pe data de 04.10.2021, orele 09.06 am contactat telefonic acelasi departament Relatii cu Clientii al Orange unde am efectuat solicitarea de retur, fiind asigurat ca va sosi un curier in urmatoarele zile pentru a ridica produsul, inregistrandu-se sesizarea cu nr. 159590720. In cursul urmatoarei zile, 05.10.2021, in jurul orei 14.57 am sunat din nou departamentul Relatii cu Clientii al Orange, nu mai retin exact care a fost motivul, unde am fost anuntat dde catre o persoana de sex feminin ca sesizarea efectuata cu o zi in urma nu s-a inregistrat si ca aceasta imi va inregistra din nou sesizarea pentru retur, asigurandu-ma ca se va rezolva problema si solicitandu-mi sa le comunic prin e-mail contul in care vor fi returnati banii. Pe data de 06.10.2021 am comunicat prin e-mail acest cont catre magazinul online al Orange, acestia raspunzandu-mi cu un e-mail pe data de 07.10.2021 astfel:
”Buna ziua, domnule ....,

Va confirm inregistrarea returului sumei achitate pentru comanda online cu numarul de ordine 9681768 in contul bancar anterior mentionat. Solicitarea dumneavoastra va fi directionata catre departamentul Financiar dupa inchiderea returului de catre depozitul Orange.

Termenul de inchidere al returului este de maxim 10 zile lucratoare din momentul predarii coletului de catre curier in depozitul Orange.

Nu ezitati sa ne contactati si pe viitor, pentru situatiile in care aveti nevoie de informatii sau de ajutor.

O zi frumoasa va doresc!”

In cursul aceleiasi zile am telefonat din nou acelasi departament Relatii cu Clientii al Orange la nr de telefon 300, unde am anuntat ca pana la acel moment desi au trecut cateva zile, curierul nu a venit sa ridice produsul pentru care am solicitat retur. Mi s-a comunicat ca dureaza acest termen de ridicare dar cu siguranta curierul va ajunge sa ridice produsul.
Pe data de 11.10.2021 vazand ca nu s-a prezentat curierul pentru a ridica produsul am apelat din nou Departamentul Relatii cu Clientii al Orange la nr de telefon 300 unde am anuntat din nou problema pe care o sesizasem si anterior, moment in care apelul s-a intrerupt si am initiat un alt apel raspunzandu-mi o alta persoana de sex feminin. Dupa momente de asteptare ca de fiecare data in care am apelat la acestia mi s-a comunicat ca din cauza unei erori nu a fost inregistrata solicitarea de retur dar o va rezolva acum si va va depune o noau solicitare in acest sens. Precizez ca ulterior la momentul incheierii apelului am fost apelat de pe nr. de tel 0374747987 de prima persoana de sex femeiesc de la Orange cu care discutasem in acea zi si cu care s-a intrerupt apelul, asigurandu-ma de asemenea ca a verificat solicitarea mea si nu intelege de ce nu s-a dat curs solicitarii dar cu siguranta aceasta probleme se va rezolva urgent iar banii imi vor fi returnati in contul comunicat. Trecand din nou un termen de 48 ore de la ultimul apel la Orange iar problema ridicarii terminalului mobil nefiind rezolvată am apelat din nou in data de 13.10.2021, orele 14.09, acelasi departament Relatii cu Clientii al Orange la nr de telefon 300, unde o persoana de sex femeiesc mi-a comunicat ca solicitarile mele anterioare au fost anulate, pe motivul ca eu as fi solicitat aceste anulari de retur, iar ulterior dupa ce am asteptat o perioada de cateva minute mi s-a motivat ca solicitarile mele de retur au coincis cu ale unei persoane care a facut de asemenea o solicitare de retur si a anulat dar s-a creat o confuzie privind persoanele. Totodata mi-a comunicat cu scuzele de rigoare sa ma deplasez la sediul Orange shop din mun. Focsani, B-dul Unirii, nr. 61 unde sa returnez terminalul mobil iar banii sa imi fie returnati fizic. Deplasandu-ma la respectivul magazin, un consultant al acestuia dupa verificarile actelor, mi-a comunicat faptul ca nu imi poate efectua acest retur deoarece au trecut mai mult de 14 zile de la efectuarea comenzii, concomitent cu efectuarea unui apel la Magazinul online al Orange, une o persoana i-a comunicat sa imi transmita faptul că acest retur nu se poate efectua fizic la acel magazin dar ca va veni un curier in cursul zilei de maine care va ridica produsul pentru care am solicitat retur. Fiind satul de aceste amanari si discutii interminabile, am efectuat un nou apel la Relatii cu Clientii al Orange la nr de telefon 300, incercand pentru a nu stiu cata oara sa rezolv amiabil situatia returului, mi s-a comunicat un nou termen de 3-10 zile de ridicare a telefonului si alte pareri de rau referitoare la situatia prin care trec. Aceasta solicitare s-a inregistrat cu nr. 160235968, urmand sa astept din nou un alt termen cand voi fi contactat de un posibil superior al celor de la Orange care sa-mi asculte problema si sa ia masurile de solutionare a situatiei. Astept sa se rezolve situatia si sa-mi reuperez banii desi am facut sesizare si la ANPC.
Deci, poftiti experienta neplacuta cu comenzile efectuate in magazinul online Orange. Sunt curios daca ati mai patit astfel de experiente pentru ca eu sunt la prima de acest gen desi sunt un client fidel de aproximativ 18 ani de zile.

@tumy24, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută întâmpinată de tine și îți mulțumim ca ai împărtașit cu noi, aici în Comunitate, experiența ta. Am convingerea că este un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!