Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Portare la yoxo - o bătaie de joc

Când te mănâncă pielea, te scarpini. Devenisem client yoxo și văzând pomana digi cu 2 euro și ăla redus la jumate pentru 50gb, am zis ca dau lovitura, și așa nu rup eu minutele la telefon, 200 erau suficiente. M-am portat la digi și portarea a durat exact cât ai pocni din degete, poc! Doar ca acoperirea 4g la digi nu prea bate cu realitatea ai viteza era de 1mbps sau chiar sub așa ca imi “bag picioru” și revin la yoxo după câteva zile, tot prin portare. Stabilim data, cerere, tot. Vine și data de 21 a lunii curente, ora 9:00, crapă semnalul la cartela digi, zic gata, facem rocada. Bag cartela yoxo și uite canci. Semnal e, pot primi orice doar ca nu pot apela, nu pot trimite sms, nu am net. Începe aventura, suna de pe alte telefoane de la colegi la munca la relații cu clienții. Ce relații? Trebuie sa poți întâi avea o discuție cu ei, dacă ai putea pentru ca apelul se Închide când nici nu ai deschis gura. Nu e ca si cum nu am încercat de vreo 20 de ori și la fel. Ok, dam mail.. La mail ar trebui sa și răspundă cineva dar de unde. Trecem pe chatul Django sau ceva.. Stai sa afli ca de fapt yoxo e un “Atașat” la orange, nu știu unii de alții. Am menționat ca am dat mesaj și pe chatul yoxo? Ok, acolo cine sa răspundă, mama? Când au răspuns după o zi.. stai sa vezi ca departamentul tehnic..și uite ca trece doua doua zi. Concluzie? Mai bine îți bagi un băț in.. Întrebarea zilei? Oare chiar suntem o bătaie de joc?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@sorinike, îți înțeleg nemulțumirea și îmi pare rău pentru situația întâmpinată de tine.
Am convingerea că este un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că problema ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea ei și te vor contacta.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Cu tot respectul, de pe 21 dimineața pana azi (nu mai iau in calcul cât o mai dura pana se rezolva ceva), veneam de la Constanta pana la București pe jos și ma întorceam și cu doua servere in spate înapoi. Este o dovada de incompetenta pe definiție, nu exista scuza pentru așa ceva de la o companie la nivelul la care se crede Orange. Dacă cereai pretenții de genul la o rețea de cartier de 5 blocuri.. probabil, dar nici acolo.

Eu zic sa te portezi la... Wait, n-ai unde, ca oriunde te-ai duce, vei da de exact aceleasi probleme.

Pentru un motiv anume, postarea ta mi-a adus un zambet in coltul gurii. Si ar fi funny, daca n-ar fi trist.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@sorinike, îți mulțumim că ai revenit aici cu feedback. Ne bucurăm că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Inca o bataie de joc de la Orange. Am avut 2 numere de tel la abonament Digi. M-am portat cu un numar de la Digi la Yoxo si a fost totul ok. Dupa am vrut sa portez si al 2-lea numar dar a doua oara sim-ul trimis era defect ca imi arata sim lipsa in toate telefoanele in care l-am bagat. Le-am spus problema si m-au trimis la un magazin orange ca sa-mi schimbe sim-ul. Unde e Online-ul din toata treaba asta? M-am oferit sa platesc eu alta cartela sim + transport doar sa nu ma trimita in magazine orange dar tot nu vor. Cum sa ma portez sau sa folosesc serviciile fara o cartela sim functionala? De ce trebuie sa ma duc intr-un magazin orange daca e abonament online? Acum, dupa ce s-au consumat niste resurse ca sa porteze 2 numere de la digi se impiedica de o cartela sim si eu am sa inchid amandoua abonamente yoxo si ma portez inapoi la digi ca aici inca nu s-a schimbat nimic din pacate. La Digi stiu ca sunt si mai "destepti" dar macar nu am pretenti pt 10 lei pe luna. Mai incerc peste cativa ani, poate o sa fie mai open minded ca acum sunt incuiati tare rau.

Yoxo e un “ceva” separat de orange, habar nu au unii de alții, așa bine a foat gândită colaborarea asta. Ideea in sine e buna doar ca, probabil, după cum ne ajuta și stilul caracteristic, au angajat 2-3 oameni care trebuie sa facă fata la câteva zeci sau sute de mii de cereri, mai primesc și minim pe economie cu “bonusuri și target-uri” de nu le îndeplinești niciodată și de aia merge treaba. Plus ca n-au luat in calcul și posibilele probleme și atunci ghici ce, tot la manivela merge treaba. Românisme in concluzie. Așa e peste tot, crede-ma

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!