Întrebare cu răspuns(uri)

service inlocuire iphone 12 cu unul nou

Salut! In ce situatii orange romania ofera inlocuirea telefonului iphone cu unul nou?
In situatia de fata am avut probleme de rulare a aplicatiilor si blocare totala a comenzilor...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Intr-adevar, e putin probabil sa se blocheze, dar se poate intampla in anumite conditii. E de vazut daca acele conditii tin de hardware (de telefonul propriu-zis) sau de software (sistemul de operare sau aplicatiile instalate).

Ca sa fiu sincer, si eu am iPhone, si folosesc iPhone-uri de foarte multi ani, si nu mi s-a intamplat sa se blocheze. Chiar si iPhone-urile din generatie mai veche. Deci da, fie e o problema de hardware cu al tau, fie e o problema de soft (OS sau aplicatii). In exeperienta mea, e mai rar intalnit sa fie probleme de hardware, de-aia am presupus ca e mai probabil o problema de soft saau...aplicatii.

S-ar putea ca nu aplicatia de Camera in sine sa-ti cauzeze probleme. Ci vreo aplicatie care ruleaza in background.

In service cel mai probabil vor incerca si o resetare, si daca problema nu se reproduce si dupa aceea...nu stiu, eu zic ca s-ar putea sa fie si ceva de soft.

Oricum, din ce am folosit eu, nu s-a intamplat sa-mi cedeze vreunul dupa 6 luni de folosire. :)) In general, iPhone-urile sunt destul de rezistente in timp. Daca nu dai cu ele de pamant, si nu iau apa sau ceva, in principiu te poti bucura multi ani de ele. Mai ales ca au si update-uri de soft pe o perioada foarte indelungata.

Nu stiu, eu iti spun din experienta mea, ce cred ca ar putea sa aiba. Acuma, daca l-ai si trimis in service, ei cu siguranta pot sa-ti dea un raspuns mai avizat si probabil si mai complet.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca esti in cele 14 zile de la data achizitionarii, poti sa faci retur si cu asta basta.
Dar, daca telefonul nu are problemele de care spui, atunci cand este nou, sau proaspat resetat, fara aplicatii third-party, nu cred ca o sa ti-l inlocuiasca nimeni. Pentru ca asta inseamna ca problemele respective nu sunt din cauza telefonului, ci a aplicatiilor.

Si, ca idee, chiar si daca ar accepta sa ti-l inlocuiasca, daca problema e cu una dintre aplicatiile de care spui, sau e o problema cu versiunea de OS respectiva, sansele sunt foarte mari sa le ai si dupa inlocuirea produsului. Deci...eu zic intai sa verifici daca nu cumva problema e cu aplicatiile, nu cu telefonul, inainte sa faci cerere de retur/inlocuire.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Depinde de ce spun cei de la service, in urma verificarii telefonului.

Poate, in cazul tau, un hard reset sau o resoftare in service sa rezolve problema, fara a fi nevoie de inlocuirea telefonului.

Nu este vorba de retur, telefonul are 6 luni si brusc a cedat sa mai functioneze ca si oricare iphone. Momentan telefonul este in service pentru verificari suplimentare, informatia aceasta am primit-o.
P.S Nu cred ca un telefon de ultima generatie de la apple nu poate fata unor aplicatii banale, si totodata nu cred ca se poate bloca in timp ce faci o fotografie cu el...

Intr-adevar, e putin probabil sa se blocheze, dar se poate intampla in anumite conditii. E de vazut daca acele conditii tin de hardware (de telefonul propriu-zis) sau de software (sistemul de operare sau aplicatiile instalate).

Ca sa fiu sincer, si eu am iPhone, si folosesc iPhone-uri de foarte multi ani, si nu mi s-a intamplat sa se blocheze. Chiar si iPhone-urile din generatie mai veche. Deci da, fie e o problema de hardware cu al tau, fie e o problema de soft (OS sau aplicatii). In exeperienta mea, e mai rar intalnit sa fie probleme de hardware, de-aia am presupus ca e mai probabil o problema de soft saau...aplicatii.

S-ar putea ca nu aplicatia de Camera in sine sa-ti cauzeze probleme. Ci vreo aplicatie care ruleaza in background.

In service cel mai probabil vor incerca si o resetare, si daca problema nu se reproduce si dupa aceea...nu stiu, eu zic ca s-ar putea sa fie si ceva de soft.

Oricum, din ce am folosit eu, nu s-a intamplat sa-mi cedeze vreunul dupa 6 luni de folosire. :)) In general, iPhone-urile sunt destul de rezistente in timp. Daca nu dai cu ele de pamant, si nu iau apa sau ceva, in principiu te poti bucura multi ani de ele. Mai ales ca au si update-uri de soft pe o perioada foarte indelungata.

Nu stiu, eu iti spun din experienta mea, ce cred ca ar putea sa aiba. Acuma, daca l-ai si trimis in service, ei cu siguranta pot sa-ti dea un raspuns mai avizat si probabil si mai complet.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Orange nu are nici o treaba, in prima faza, nu-l vor schimba ei, direct, pe incredere, fara verificare / reparatie la service.
Il trimiti la service, pe garantie, ori de cite ori este nevoie, pina la remedierea problemei, prin reparatie sau schimbare telefon (nu sint sigur ca-l schimba) / returnare bani.
Eu am facut asa cu un Motorola, probleme cu bateria, dupa vreo 4 trimiteri la service si un apel destul de insistent la relatii clienti (emag), s-a rezolvat prin returnare bani.
Oricum, service este primul pas.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!