Întrebare fară răspuns

Bataie de joc din partea orange

De o luna de zile mi-a expirat abonamentul la orange, deci aveam posibilitatea sa il prelungesc.Ma decid si contactez departamentul ofertare telefonic in data de 19 iulie 2021 pentru a modifica abonamentul actual de 19 euro(20 gb inclus) si a trece la un abonament de 12 euro cu 80 gb inclus, deci alta "mancare de peste". Un consultat orange ma ajuta si aleg acest abonament de 12 euro plus un playstation 5 cu plata in rate a intregului pret.Specific convorbirea era inregistrata, totul a decurs ok, operatorul imi zice ca am modificat noul abonament iar playstation-ul ajunge in maxim 3 zile lucratoare prin curierat.
Stupoare dupa 2 zile ii contactez vazand ca am fost apelat de un numar fix orange, ca sa imi spuna un alt operator orange ca acel nou contract nu a fost implementat datorita unei erori la acel playstation si daca vreau sa imi modific separat abonamentul si sa achizitionez separat din magazinul online(stoc zero) acel playstation.
Nu inteleg cum este posibila aceasta bataie de joc din partea orange Romania, daca initial stabilim noul contract telefonic, mi se spune ca totul este ok, ca s-au facut modificarile respective insa dupa cateva zile sa nu fie nimic in sistem.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Din cate inteleg eu acest nou contract negociat de tine, trebuia sa vina la pachet co consola. Daca din diverse motive a aparut o eroare pe undeva (inteleg ca problema a fost data de acea consola), este si normal sa fie anulata toata comanda.

Acuma...... ca din respect si bun simt, consultantul care te-a ajutat sa repozitionezi abonamentul trebuia sa revina cu un telefon si sa te informeze asupra acelor aspecte oferind alternative, este cu totul altceva. Doar ca in reteaua #1 nu exista nici respect si nici bun simt.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Un contract care in data de 19 iulie era ok din toate punctele de vedere.Nici macar un : " scuze pentru situatie", ma tot aburesc. O sa fac plangere la ANPC iar abonamentul pe care il am acum de 19 euro il reziliez pentru incompetenta celor de la orange.

Exact ce am spus eu: ZERO respect fata de client.

Personal am avut probleme (care nu s-au rezolvat) cu aplicatia TV GO pentru Tizen si omuletul care m-a contactat in urma ticehtului de sistenta deschis nici macar nu stia de existenta aplicatiei pentru Tizen. Adica unu' platit sa ofere asistenta si sa ajute la depanarea unor astfel de situatii nici macar nu stia de existenta aplicatiei TV Go pentru Tizen.

Reteaua #1

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Bine ca am fost inspirat sa inregistrez si eu convorbirile cu cei de la orange, in care se specifica clar si citet "totul este in regula'', chiar am intrebat de vreo doua trei ori daca este totul in regula si beneficiez exact de ce este stipulat in noua prelungire de abonament.
Probabil aceasta situatie penibila nu o sa ajunga si in atentia unui superior orange.

@mihai_87tk, bun venit în Comunitate!
Ne pare rău pentru situația descrisă de tine. Într-adevăr, au fost niște erori cu consola PS5, dar înțeleg că problema ta este cunoscută de colegii noștri și cu siguranță ei vor face toate verificările necesare pentru remedierea ei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

am avut si eu unele probleme (dar mici) cu "operatorii" de la 300 /chat /etc/ dar am rezolvat singur online din contul meu fara probleme (prelungire de abonament-telefoane in rate -etc) ceea ce-ti recomand si tie mihai_87tk

Daca se cunoaște situația de ce trebuie sa sun eu? Altfel as fi așteptat mult si bine. Ce rezolvare? Normal si legal era sa se respecte ce am consemnat cu acel operator luni, nu este problema mea daca el este incompetent sau mai putin priceput. Rezolvarea care este? Va spun eu, am consultant astăzi alt operator de ofertare mult mai priceput /a si problema sta in felul următor : operatorul luni imi face contract telefonie+internet 12euro + PlayStation 5 plătit in rate egale 80 lei x 24luni +125 lei avans, asa a calculat el asa a zis ca este ok oferta ce intra in viguare pe contul meu, iar playstation-ul si contractul il primesc in 3 zile prin curier acasă, asta se întâmpla cu acel operator. Astăzi celalalt operator imi spune ca nu se poate acea oferta cu playstation si ca trebuie achizitionat si un telecon(ieftin) +abonament 15 euro + PlayStation 5 819 lei avans + 63lei x24 luni. Super oferta nu? O sa fac toate demersurile pentru a mediatiza aceasta situație nefasta, dovadă fiind convorbirile telefonice.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!