Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut , incerc de 2 zile sa plasez o comanda pe magazinul online.
Cand dau finalizare comanda scrie:Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda.
Vreau sa iau un PS5 Digital Edition , care este in stoc.Am scos PS5 din cos si am pus un telefon si primesc aceasi eroarea.Ce pot face?
La call center mi s-a spus ba ca sunt erori la plasarea comenzilor ba ca nu e in stoc , nici ei nu stiu.
Răspunsuri
Pagina 2 din 2
@Claudiu654 si @user123, va multumim pentru detaliile furnizate. Am primit amanunte in urma analizarii sesizarilor primite de la voi. Colegii nostri ne-au comunicat faptul ca, din pacate, a fost vorba despre o eroare tehnica de afisare. Ne cerem scuze inca o data pentru neajunsurile create!
De curiozitate, ce a cauzat acea eroare tehnica de afisare? De asemenea, se face ceva pentru a pre-intampina astfel de probleme de afisare? Sau se poate face ceva?
@arsradu, nu știu care a fost cauza, dar colegii noștri au corectat această eroare.
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Claudiu654 a răspuns
user123 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
delfinas a răspuns
Claudiu654 a răspuns
delfinas a răspuns
Claudiu654 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.