Întrebare fară răspuns

Eroare magazin online la PS5 Digital Edition

Salut , incerc de 2 zile sa plasez o comanda pe magazinul online.
Cand dau finalizare comanda scrie:Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda.
Vreau sa iau un PS5 Digital Edition , care este in stoc.Am scos PS5 din cos si am pus un telefon si primesc aceasi eroarea.Ce pot face?
La call center mi s-a spus ba ca sunt erori la plasarea comenzilor ba ca nu e in stoc , nici ei nu stiu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

@Claudiu654 si @user123, va multumim pentru detaliile furnizate. Am primit amanunte in urma analizarii sesizarilor primite de la voi. Colegii nostri ne-au comunicat faptul ca, din pacate, a fost vorba despre o eroare tehnica de afisare. Ne cerem scuze inca o data pentru neajunsurile create!

De curiozitate, ce a cauzat acea eroare tehnica de afisare? De asemenea, se face ceva pentru a pre-intampina astfel de probleme de afisare? Sau se poate face ceva?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!