anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare magazin online la PS5 Digital Edition

Claudiu654
Junior
Salut , incerc de 2 zile sa plasez o comanda pe magazinul online.
Cand dau finalizare comanda scrie:Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda.
Vreau sa iau un PS5 Digital Edition , care este in stoc.Am scos PS5 din cos si am pus un telefon si primesc aceasi eroarea.Ce pot face?
La call center mi s-a spus ba ca sunt erori la plasarea comenzilor ba ca nu e in stoc , nici ei nu stiu.
18 Răspunsuri 18

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Claudiu!!! Încearcă și pe alt browser, poate merge. Dacă persistă problema, înseamnă că e o problemă a magazinului online și trebuie să mai ai un pic de răbdare.

Claudiu654
Junior
Am incercat 3 browsere+telefon , de cata rabdare e nevoie sa faci o comanda online?

delfinas
#StarMember
Am inteles... Sa speram ca va vedea cineva de la Orange si se va rezolva rapid problema ta!

Salut, Claudiu654! Din pacate, am intampinat o eroare de ordin tehnic privind plasarea comenzilor pentru consola PS5. Aceasta nu mai este disponibila acum si nu avem informatii cu privire la refacerea stocului. Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!

Neaplicabil
Mai pe scurt: Userii au luat cu asalt site-ul -> site-ul a cedat. Ceea ce mi se pare interesant e ca stocul s-a dus, in conditiile in care site-ul era picat. Hmm..abstract. Deci…ori a fost picat doar pentru anumiti useri, ori au fost useri foarte norocosi (si persistenti), care au reusit sa se strecoare printre erori si sa plaseze comanda. Si evident ca pana si-a revenit site-ul s-a terminat si stocul. Oare nu se poate face nimic pentru a preveni astfel de probleme? In special cand se aduc pe stoc produse care se stie ca sunt la mare cautare, cum e PS5.

Claudiu654
Junior
In continuare ps5 in stoc si nu se pot plasa comenzi , foarte frumos.

DanielaH
Moderator
@Claudiu654, îmi pare rău că n-ai reușit să comanzi nici de această dată. A fost reînnoit stocul astăzi, dar, din păcate, el a fost limitat și s-a epuizat foarte repede.

Claudiu654
Junior
Cum adica stocul s-a epuizat?Poza este facuta acum 1 minut.

DanielaH
Moderator
Probabil că în momentul în care ai apăsat butonul "Cumpără", mai era o singură bucată și apoi stocul a fost eupizat. În acest moment nu mai este pe stoc. Chiar îmi pare rău.

Claudiu654
Junior
Am incercat 3 browsere+telefon , imi arata ca ps5 e in stoc. Am facut inca o poza in care se vede data si ora.

DanielaH
Moderator
Am înțeles. Am făcut și eu o simulare acum 2 minute din contul meu și nu mai apărea în stoc. Ce se întâmplă când apeși pe "Cumpără"? Nu-mi dau seama, ești logat în contul My Orange sau nu?

Claudiu654
Junior
Dupa ce apas pe cumpara ma duce la cos , produsul apare in cos.(imaginea 1) Dar cand apas pe finalizare comanda apare asa.(imaginea 2) EDIT:Sunt logat in MyOrange

DanielaH
Moderator
Înțeleg că este vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal. Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumesc.

user123
Începător
Salut, Exact aceeasi problema o am si eu. De zile bune incerc sa plasez comanda care apare in stoc, dar primesc acelasi mesaj de eroare: "Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda". Atasez doua capturi de la ultima incercare de acum 2 minute. Ma puteti ajuta, va rog? Nu stiu daca pentru @Claudiu654 a fost rezolvata problema. Multumesc,