Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut , incerc de 2 zile sa plasez o comanda pe magazinul online.
Cand dau finalizare comanda scrie:Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda.
Vreau sa iau un PS5 Digital Edition , care este in stoc.Am scos PS5 din cos si am pus un telefon si primesc aceasi eroarea.Ce pot face?
La call center mi s-a spus ba ca sunt erori la plasarea comenzilor ba ca nu e in stoc , nici ei nu stiu.
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Bun venit in Comunitate, Claudiu!!!
Încearcă și pe alt browser, poate merge. Dacă persistă problema, înseamnă că e o problemă a magazinului online și trebuie să mai ai un pic de răbdare.
Am incercat 3 browsere+telefon , de cata rabdare e nevoie sa faci o comanda online?
Am inteles... Sa speram ca va vedea cineva de la Orange si se va rezolva rapid problema ta!
Salut, Claudiu654!
Din pacate, am intampinat o eroare de ordin tehnic privind plasarea comenzilor pentru consola PS5.
Aceasta nu mai este disponibila acum si nu avem informatii cu privire la refacerea stocului.
Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!
Mai pe scurt:
Userii au luat cu asalt site-ul -> site-ul a cedat.
Ceea ce mi se pare interesant e ca stocul s-a dus, in conditiile in care site-ul era picat. Hmm..abstract.
Deci…ori a fost picat doar pentru anumiti useri, ori au fost useri foarte norocosi (si persistenti), care au reusit sa se strecoare printre erori si sa plaseze comanda. Si evident ca pana si-a revenit site-ul s-a terminat si stocul. Oare nu se poate face nimic pentru a preveni astfel de probleme? In special cand se aduc pe stoc produse care se stie ca sunt la mare cautare, cum e PS5.
In continuare ps5 in stoc si nu se pot plasa comenzi , foarte frumos.
@Claudiu654, îmi pare rău că n-ai reușit să comanzi nici de această dată. A fost reînnoit stocul astăzi, dar, din păcate, el a fost limitat și s-a epuizat foarte repede.
Cum adica stocul s-a epuizat?Poza este facuta acum 1 minut.
Probabil că în momentul în care ai apăsat butonul "Cumpără", mai era o singură bucată și apoi stocul a fost eupizat. În acest moment nu mai este pe stoc. Chiar îmi pare rău.
Am incercat 3 browsere+telefon , imi arata ca ps5 e in stoc.
Am facut inca o poza in care se vede data si ora.
Am înțeles. Am făcut și eu o simulare acum 2 minute din contul meu și nu mai apărea în stoc.
Ce se întâmplă când apeși pe "Cumpără"?
Nu-mi dau seama, ești logat în contul My Orange sau nu?
Înțeleg că este vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal. Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumesc.
Salut,
Exact aceeasi problema o am si eu. De zile bune incerc sa plasez comanda care apare in stoc, dar primesc acelasi mesaj de eroare: "Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda". Atasez doua capturi de la ultima incercare de acum 2 minute.
Ma puteti ajuta, va rog? Nu stiu daca pentru @Claudiu654 a fost rezolvata problema.
Multumesc,
Stai linistit ca nu s-a rezolvat nimic.
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Claudiu654 a răspuns
user123 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
DanielaH a răspuns
Claudiu654 a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
delfinas a răspuns
Claudiu654 a răspuns
delfinas a răspuns
Claudiu654 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.