Întrebare fară răspuns

Eroare magazin online la PS5 Digital Edition

Salut , incerc de 2 zile sa plasez o comanda pe magazinul online.
Cand dau finalizare comanda scrie:Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda.
Vreau sa iau un PS5 Digital Edition , care este in stoc.Am scos PS5 din cos si am pus un telefon si primesc aceasi eroarea.Ce pot face?
La call center mi s-a spus ba ca sunt erori la plasarea comenzilor ba ca nu e in stoc , nici ei nu stiu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Bun venit in Comunitate, Claudiu!!!
Încearcă și pe alt browser, poate merge. Dacă persistă problema, înseamnă că e o problemă a magazinului online și trebuie să mai ai un pic de răbdare.

Salut, Claudiu654!
Din pacate, am intampinat o eroare de ordin tehnic privind plasarea comenzilor pentru consola PS5.
Aceasta nu mai este disponibila acum si nu avem informatii cu privire la refacerea stocului.
Iti cerem scuze pentru neplacerile create si iti multumim pentru intelegere!

Mai pe scurt:
Userii au luat cu asalt site-ul -> site-ul a cedat.

Ceea ce mi se pare interesant e ca stocul s-a dus, in conditiile in care site-ul era picat. Hmm..abstract.

Deci…ori a fost picat doar pentru anumiti useri, ori au fost useri foarte norocosi (si persistenti), care au reusit sa se strecoare printre erori si sa plaseze comanda. Si evident ca pana si-a revenit site-ul s-a terminat si stocul. Oare nu se poate face nimic pentru a preveni astfel de probleme? In special cand se aduc pe stoc produse care se stie ca sunt la mare cautare, cum e PS5.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@Claudiu654, îmi pare rău că n-ai reușit să comanzi nici de această dată. A fost reînnoit stocul astăzi, dar, din păcate, el a fost limitat și s-a epuizat foarte repede.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Probabil că în momentul în care ai apăsat butonul "Cumpără", mai era o singură bucată și apoi stocul a fost eupizat. În acest moment nu mai este pe stoc. Chiar îmi pare rău.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am înțeles. Am făcut și eu o simulare acum 2 minute din contul meu și nu mai apărea în stoc.
Ce se întâmplă când apeși pe "Cumpără"?
Nu-mi dau seama, ești logat în contul My Orange sau nu?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Dupa ce apas pe cumpara ma duce la cos , produsul apare in cos.(imaginea 1)
Dar cand apas pe finalizare comanda apare asa.(imaginea 2)
EDIT:Sunt logat in MyOrange

Înțeleg că este vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal. Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumesc.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut,

Exact aceeasi problema o am si eu. De zile bune incerc sa plasez comanda care apare in stoc, dar primesc acelasi mesaj de eroare: "Ne pare rău, nu am reușit să plasăm comanda". Atasez doua capturi de la ultima incercare de acum 2 minute.

Ma puteti ajuta, va rog? Nu stiu daca pentru @Claudiu654 a fost rezolvata problema.

Multumesc,

user123
user123

user123

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
user123

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!