Întrebare cu răspuns(uri)

Comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes

Bună ziua, ieri eram la servici. pe la ora 4 am primit un mesaj, nu m-am uitat să văd ce scrie, după 10 minute am mai primit un mesaj, când am avut timp am deschis mesajul și scria așa " comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes, la al doilea mesaj la fel, comanda dumneavoastră în google play 19.99 a fost efectuată cu succes... deci cineva din Orange care are acces la datele mele a cumpărat ceva din google play, nu are nimeni acces la conturile mele doar eu și voi... nu mi se pare normal să se întâmple așa ceva, nu aveți dreptul să faceți așa ceva, in aplicația MyOrange îmi apare cost suplimentar... să ne înțelegem eu nu plătesc așa ceva... azi mă duc la Orange să văd care e treaba.....va rog sa remediați problema, dacă nu se rezolvă eu vă dau in judecată fără nici o supărare! Nu glumesc!!!!!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!