Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună ziua, ieri eram la servici. pe la ora 4 am primit un mesaj, nu m-am uitat să văd ce scrie, după 10 minute am mai primit un mesaj, când am avut timp am deschis mesajul și scria așa " comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes, la al doilea mesaj la fel, comanda dumneavoastră în google play 19.99 a fost efectuată cu succes... deci cineva din Orange care are acces la datele mele a cumpărat ceva din google play, nu are nimeni acces la conturile mele doar eu și voi... nu mi se pare normal să se întâmple așa ceva, nu aveți dreptul să faceți așa ceva, in aplicația MyOrange îmi apare cost suplimentar... să ne înțelegem eu nu plătesc așa ceva... azi mă duc la Orange să văd care e treaba.....va rog sa remediați problema, dacă nu se rezolvă eu vă dau in judecată fără nici o supărare! Nu glumesc!!!!!!
Salut,
Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 2
Orange Assistant tot aștept pt rezolvare dar nimic..când o să se rezolve odată îmi pierd răbdarea!!!
Faceți ceva in privința asta, scrieți că o să se rezolve dar când colo nu se întâmplă nimic!!!!!!!!
Leta, nu apare o reducere pe factură?
Nu apare,e tot așa, m-am saturat să tot aștept , dacă nu se rezolvă săptămâna viitoare,eu vă dau in judecată!!!!!
@Leta, de obicei corecțiile se efectuează pe urmăroarea factură. Tu ce dată de facturare ai?
DanielaH a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
Leta a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Orange Assistant a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
Leta a răspuns
delfinas a răspuns
mihai_13 a răspuns
delfinas a răspuns
FaraUnID a răspuns
The Special List a răspuns
The Special List a răspuns
Leta a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.